Aiotteko juhlia vappua alle 10 henkilön porukalla?
Sain kutsun vappujuhliin, joihin tulisi minun lisäkseni neljä muuta. Houkuttaisi mennä, kun on kahdeksan viikkoa istunut yksin kotona, mutta en tiedä onko tuo nyt ihan ok? Tuntuu että ihmiset ei enää niin välitä rajoituksista, olin vähän yllättynyt kun kaveri joka paasasi rajoituksista ja niiden noudattamisesta järkkääkin nyt juhlat. Toisaalta ei alle kymmenen ihmisen kokoontumisia kai ole kielletty, mutta on sanottu että turhia sosiaalisia kontakteja pitää välttää. Miten te muut juhlitte vappua? Vai juhlitteko?
Kommentit (44)
En tietenkään. Haistakaa likainen aanus kaikki, jotka mietti, että "meitä nyt on vain 9 plus myöhemmin ehkä se ja se kun A ja B ovat jo poistuneet eli pysytään alle kympissä koko ajan!"
Siitä vaan nuolemaan toisianne, että saadaan tämä kulkutauti vielä kunnolla vauhtiin. Syksyllä ei sitten mennä varmaan enää edes ulos ilman lupaa.
Vietän vappua niiden viiden henkilön seurassa, jotka ovat muutenkin ainoat joita olen nähnyt maaliskuun alun jälkeen.
Näihin viiteen mukaanlukien avokkini.
Minä juhlistan vappua torstaista sunnuntaihin työnjuhlan teemaan mitä sopivimmalla tavalla iltavuoroissa kotihoidossa. Muuten olenkin täyseristyksissä.
Sivupersoonien kanssa on aina hauskaa!