Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menneisyyden parisuhteessa väkivaltaisen miehen tapailu

Vierailija
29.04.2020 |

Kuulin että tapailemani mies oli ollut väkivaltainen aiempaa aviovaimoaan kohtaan. Kun kysyin asiasta mieheltä niin mies sanoi että nainen oli mielisairas ja nainen oli itse väkivaltainen ja mies vain puolustautui. Uskoako vai ei?? Mikä on todennäköisyys että olisi väkivaltainen jatkossakin?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuutti kirjoitti:

Itselleni kävi samoin. Tapailemani mies noin 1kk yhdessäolon jälkeen paljasti minulle ”tönineensä” exän kumoon, niin että tällä oli tullu siitä jälki naamaan. Kertoi, että töniminen oli ollut molemminpuolista ja maalasi, miten exä oli hullu kaikin puolin. Tuskin olisi tätä paljastanut, mutta olimme menossa tapaamaan miehen ystäväpariskuntaa ja mies ilmeisesti pelkäsi asian tulevan irti. Uskoin miestä, että ei olisi väkivaltainen ja heidän suhteensa oli vaan eskaloitunut tähän pisteeseen

Tästä sellainen vuosi eteenpäin, niin minut on pahoinpidelty lukemattomia kertoja ja olen syvällä väkivaltaisessa suhteessa täysin alistettuna ja kontrolloituna, että en pääse pois. Viimein tuli se viimeinen kerta, jossa hengenlähtö on lähellä. Juoksen naapuriin hakemaan apua ja vuoden prosessin jälkeen mies tuomitaan käräjillä. Itse vietän terapiassa postraumaattisen oireilun vuoksi seuraavat kaksi vuotta.

Hei lähe sä nyt.

Mulle kävi vähän samalla tavalla eksän kanssa, paitsi että hän paljasti pian seurustelun alettua, että hänen vähän aikaa tapailemansa hullu nainen on tehnyt hänestä raiskausilmoituksen poliisille. Selitteli pitkästi, mitä oli tapahtunut ja että nainen oli hullu, ollut joskus suljetullakin, ja huomionhakuisuuttaan mennyt ihan tavallisen illanvieton jälkeen poliisille ja koettanut pilata miehen maineen valehtelemalla samoin koko kaveripiirille.

Miehen kavereihin tutustuessa joku joskus kautta rantain puhuinkin tästä naisesta nimeltä, vähän kuin odottaen, reagoisinko jotenkin. En reagoinut, vaikka haistoin, että tämä ihminen koetti selvittää, olinko kuullut asiasta. Uskoin miehen selitykset täysin ja olisin vaikka ollut valmis puolustamaan häntä. Mietin mielessäni, kuinka haukkuisin tämän naisen, jos hän joskus vielä ilmestyisi vetämään miestäni julkisesti lokaan.

Vuoden päästä olin toista mieltä, sillä mies oli jo moneen otteeseen ehtinyt tehdä minulle täsmälleen saman, mitä tämä nainen oli poliisille ja muille "valehdellut" hänen tehneen. Siitä suhteesta oli vaikeaa päästä irti ja häpesin hyväuskoisuuttani.

Vierailija
22/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ylipäätään seurustelee naisenhakkaajan kanssa? Ottakaa samantien  pedofiili sinne sänkyynne. Vtun nuijat.

Luokitelaanko naistenhakkaajaksi henkilö joka ei ole hakannut mutta on kevyesti lyönyt ja kuristanut kevyesti?

Kuristanut, ihan kevyesti vaan? Entä se seuraava kuristuskerta, onko sekin kevyesti? Entä se seuraava lyönti, sekin on varmaan "kevyesti"? Etkö jumalauta tajua, että se seuraava kerta voi olla tänään!?

T: perheellinen isä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse väkivaltaisessa suhteessa vuosikausia. Siihen väkivaltaan tottui. Ei kiva. En suosittele kokeilemaan.

Vierailija
24/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä on omat tavotteensa juorujen levittelyssä. En välttämättä uskoisi

Vierailija
25/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos, mies ei sentään ole työtön!

Vierailija
26/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minua pahoinpidellyt entinen miesystävä ei ollut koskaan alkoholin vaikutuksen alaisena ollessaan väkivaltainen. Mä en ymmärrä, että ihimisillä on vieläkin tuollaisia oletuksia, että väkivalta tapahtuu pelkästään jossain white trash-suhteissa miehen nautitun kossupullon jälkeen. Itse olen korkeastikoulutettu ja hyvässä työssä. Minulla oli onnellinen lapsuus ja hyvät lähtökohdat elämälle. Mies on korkeasti koulutettu ja työskentelee edelleen arvostetussa korkeassa asemassa. Julistin joskus hyvin määrätietoisesti, että ”en ymmärrä naisia jotka jää väkivaltaiseen suhteeseen”. Nyt ymmärrän. Se on niin sairas dynamiikka, jota ei voi ymmärtää, jos ei ole sitä itse kokenut.

Vierailija
27/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttää alkoholia, poistu heti suhteesta. Jos hän on lähes raitis ja alkoholi ei kuulu elämään, mieti jatkoa. Mutta selvitä tarkoin, mikä oli se menneisyyden tapahtuma. Kiivastuuko mies helposti? Pysyykö tunteet kurissa, jos hän ärsyyntyy? Kokeile, pystyykö juhlimaan ilman viinaa?

Sitä ihmettelen, että mistä hemmetistä te naiset aina löydätte noita ongelmakimppuja? Omassa kaveripiirissä ja sukulaisissa ei ole ketään väkivaltaista miestä. Kaikki minun kohtaamani väkivaltaiset tyypit on olleet aina (siis AINA) jollain tavalla alkoholin kanssa ongelmissa.

T. Perheellinen isä

Mistä sinä sen tiedät? Neljän seinän sisällä se yleensä tapahtuu eikä niistä kylillä huudella.

Vierailija
28/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse väkivaltaisessa suhteessa vuosikausia. Siihen väkivaltaan tottui. Ei kiva. En suosittele kokeilemaan.

Niinpä. Ap, et halua olla se nainen, joka vuoden kuluttua osaa parhaimmat meikkiniksit mustelmien peittämiseen ja ajattelee taas nyrkistä saatuaan, että kukaan ei ole täydellinen, kaikilla meillä on heikkoutemme ja että vaikka miehellä on vaikeaa, mies kuitenkin rakastaa.

Vierailija
29/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttää alkoholia, poistu heti suhteesta. Jos hän on lähes raitis ja alkoholi ei kuulu elämään, mieti jatkoa. Mutta selvitä tarkoin, mikä oli se menneisyyden tapahtuma. Kiivastuuko mies helposti? Pysyykö tunteet kurissa, jos hän ärsyyntyy? Kokeile, pystyykö juhlimaan ilman viinaa?

Sitä ihmettelen, että mistä hemmetistä te naiset aina löydätte noita ongelmakimppuja? Omassa kaveripiirissä ja sukulaisissa ei ole ketään väkivaltaista miestä. Kaikki minun kohtaamani väkivaltaiset tyypit on olleet aina (siis AINA) jollain tavalla alkoholin kanssa ongelmissa.

T. Perheellinen isä

Mistä sinä sen tiedät? Neljän seinän sisällä se yleensä tapahtuu eikä niistä kylillä huudella.

Naisella on musta silmä, hän oli "vahingossa törmännyt oveen" -siitä sen tietää. Ei tarvitse olla paikalla näkemässä.

Vierailija
30/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Perheellinen isä

Naisella on musta silmä, hän oli "vahingossa törmännyt oveen" -siitä sen tietää. Ei tarvitse olla paikalla näkemässä.

Totta, ainoa väkivallan muotohan on naamaan täräyttäminen.

Vierailija
31/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Perheellinen isä

Eipä sitä naamasta näe jos mies on vaikka vetänyt naisen tukasta maahan ja potkinut ympäri kroppaa.

Vierailija
32/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Perheellinen isä

Totta, ainoa väkivallan muotohan on naamaan täräyttäminen.

Pahoinpitely (esim. lyöminen, potkiminen, töniminen tai kuristaminen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi