Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menneisyyden parisuhteessa väkivaltaisen miehen tapailu

Vierailija
29.04.2020 |

Kuulin että tapailemani mies oli ollut väkivaltainen aiempaa aviovaimoaan kohtaan. Kun kysyin asiasta mieheltä niin mies sanoi että nainen oli mielisairas ja nainen oli itse väkivaltainen ja mies vain puolustautui. Uskoako vai ei?? Mikä on todennäköisyys että olisi väkivaltainen jatkossakin?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selityksen makua!

Vierailija
2/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Exän haukkuminen kertoo lapsellisesta miehestä. Eikä exän mielenterveysasiat muille kuulu muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on sen aiemman puolison vika. Ja varmasti piakkoin alkaa sinustakin löytyä vikoja, joihin mies reagoi samalla tavalla.

Vierailija
4/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa tapailua. Been there, done that.

Vierailija
5/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ollut väkivaltainen, niin hän tulee olemaan väkivaltainen myös sinua kohtaan. Tuo itsepuolustusselitys voi tietysti olla tottakin, mutta puntaroi tarkkaan, keneltä olet nämä väkivaltaisuusjutut kuullut ja kuinka mies tuon selityksensä antoi. Ex-kumppanin kuvaaminen mielisairaaksi kyllä kuulostaa vähän hyökkäävältä, vaikka ex kuinka olisikin ollut mieleltään järkkynyt...

Vierailija
6/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on ollut väkivaltainen, niin hän tulee olemaan väkivaltainen myös sinua kohtaan. Tuo itsepuolustusselitys voi tietysti olla tottakin, mutta puntaroi tarkkaan, keneltä olet nämä väkivaltaisuusjutut kuullut ja kuinka mies tuon selityksensä antoi. Ex-kumppanin kuvaaminen mielisairaaksi kyllä kuulostaa vähän hyökkäävältä, vaikka ex kuinka olisikin ollut mieleltään järkkynyt...

Olen vähän samalaisessa tilanteessa. Mies itse kertoi olleensa väkivaltainen joskus aiemmin mutta kuulemma parantanut tapansa. Voiko uskoa? Ollut väkivaltainen kahta naista kohtaan minua ennen.

Vierailija
7/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltainen mieskin voi muuttua, kunhan hän ottaa vastuun teoistaan ja käsittelee ongelmansa terapiassa. Aloittajan mies ei ole näin tehnyt, vaan vierittää kaiken vastuun "hullulle" eksälle.

Vierailija
8/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule jos nainen ei ärsytä.

Vierailija
9/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän samalaisessa tilanteessa. Mies itse kertoi olleensa väkivaltainen joskus aiemmin mutta kuulemma parantanut tapansa. Voiko uskoa? Ollut väkivaltainen kahta naista kohtaan minua ennen.

Jos on "parantanut tapansa" käymällä terapiassa, puhumalla ongelmastaan avoimesti muiden ihmisten kanssa jne. niin voit kenties uskoa. Mutta jos todisteena ei ole kuin miehen oma sana muuttumisesta niin en uskoisi.

Vierailija
10/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän siis ollut näiden kahden naisen jälkeen yhdessäkään suhteessa olematta väkivaltainen? Helppoahan sitä on itsekin uskoa parantuneensa ja voivansa olla pahoinpitelemättä toista silloin, kun "ärsyttävää akkaa" ei sillä hetkellä ole olemassakaan.

Vierailija
11/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän siis ollut näiden kahden naisen jälkeen yhdessäkään suhteessa olematta väkivaltainen? Helppoahan sitä on itsekin uskoa parantuneensa ja voivansa olla pahoinpitelemättä toista silloin, kun "ärsyttävää akkaa" ei sillä hetkellä ole olemassakaan.

Ei ole ollut. Kuulin yhteisten tuttavien kautta että kyse oli fyysisestä ja henkisestä väkivallasta. Lyönneistä ja naisten kyykyttämisestä.

ap

Vierailija
12/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys 100%. Todennäköisesti on ollut väkivaltainen myös aiemmissa seurustelusuhteissaan. Ihminen ei muutu, mutta kun on niin ihanan jännä, niin naiset pörrää ympärillä.

Vierailija
13/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ylipäätään seurustelee naisenhakkaajan kanssa? Ottakaa samantien  pedofiili sinne sänkyynne. Vtun nuijat.

Vierailija
14/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisyys 100%. Todennäköisesti on ollut väkivaltainen myös aiemmissa seurustelusuhteissaan. Ihminen ei muutu, mutta kun on niin ihanan jännä, niin naiset pörrää ympärillä.

Geeneissä on väkivaltaisuus noilla. Ei terapia siihen auta. Eivätkä yleensä suostu terapiaan koska "nainen se hullu oli ja ärsytti".

Vierailija
15/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ylipäätään seurustelee naisenhakkaajan kanssa? Ottakaa samantien  pedofiili sinne sänkyynne. Vtun nuijat.

Luokitelaanko naistenhakkaajaksi henkilö joka ei ole hakannut mutta on kevyesti lyönyt ja kuristanut kevyesti?

Vierailija
16/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luokitelaanko naistenhakkaajaksi henkilö joka ei ole hakannut mutta on kevyesti lyönyt ja kuristanut kevyesti?

Kevyesti? Niinkuin varoitukseksi? Ei toki, mitä ihanin ja tasapainoisin mieshän se on.

Vähän niinkuin tuo Penttilä: ei kolmas kerta vielä hulluksi tee.

Vierailija
17/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kävi samoin. Tapailemani mies noin 1kk yhdessäolon jälkeen paljasti minulle ”tönineensä” exän kumoon, niin että tällä oli tullu siitä jälki naamaan. Kertoi, että töniminen oli ollut molemminpuolista ja maalasi, miten exä oli hullu kaikin puolin. Tuskin olisi tätä paljastanut, mutta olimme menossa tapaamaan miehen ystäväpariskuntaa ja mies ilmeisesti pelkäsi asian tulevan irti. Uskoin miestä, että ei olisi väkivaltainen ja heidän suhteensa oli vaan eskaloitunut tähän pisteeseen

Tästä sellainen vuosi eteenpäin, niin minut on pahoinpidelty lukemattomia kertoja ja olen syvällä väkivaltaisessa suhteessa täysin alistettuna ja kontrolloituna, että en pääse pois. Viimein tuli se viimeinen kerta, jossa hengenlähtö on lähellä. Juoksen naapuriin hakemaan apua ja vuoden prosessin jälkeen mies tuomitaan käräjillä. Itse vietän terapiassa postraumaattisen oireilun vuoksi seuraavat kaksi vuotta.

Hei lähe sä nyt.

Vierailija
18/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että tarttuu naisen kaulaan edes pelottelumielessä kertoo hyvin epävakaasta ja vaarallisesta miehestä. Kerrasta poikki noiden kanssa. Ei jää viimeiseksi kerraksi.

T. Kokemuksen syvä rintaääni

Vierailija
19/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää alkoholia, poistu heti suhteesta. Jos hän on lähes raitis ja alkoholi ei kuulu elämään, mieti jatkoa. Mutta selvitä tarkoin, mikä oli se menneisyyden tapahtuma. Kiivastuuko mies helposti? Pysyykö tunteet kurissa, jos hän ärsyyntyy? Kokeile, pystyykö juhlimaan ilman viinaa?

Sitä ihmettelen, että mistä hemmetistä te naiset aina löydätte noita ongelmakimppuja? Omassa kaveripiirissä ja sukulaisissa ei ole ketään väkivaltaista miestä. Kaikki minun kohtaamani väkivaltaiset tyypit on olleet aina (siis AINA) jollain tavalla alkoholin kanssa ongelmissa.

T. Perheellinen isä

Vierailija
20/32 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikealle naiselle väkivaltainen :)