Suurin turn off miehessä
Kommentit (46)
Minäminäminäminäminäminäminäminäminäminäminäääääääääääääääääääääääääääääää-mies
Inttäjä
Pershäirikkö
Pllunvonkuja
Irtosuhteita
Enemmän kuin 5 seksikumppania- pllukarusellimiehet ovat oksettavia
Vierailija kirjoitti:
Liian halvat ja kuluneet kengät.
Onko tämä tosiaan pahempi turn off kuin vaikka se, että mies on istunut elinkautisen?
Laiskuus. Jätän asioita tekemättä. Mies.
Sovinismi on ehdoton nro 1. Tämän lisäksi muita turn offeja ovat tyhmyys, ilkeys, rasismi, kiihkouskonnollisuus, päteminen ja jankkaus (=pakko olla aina oikeassa eikä mistään hinnasta pysty myöntämään olevansa väärässä). Ihan uskomattoman rasittava luonteenpiirre!
Se, että on vain yksi oikea tapa elää ja toimia, ja se on hänen tapansa.
Uskomattoman lapsellinen kysymys taas.
Ylimielisyys, tarve alistaa ja mitätöidä muita. Eli narsistisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ylimielisyys, tarve alistaa ja mitätöidä muita. Eli narsistisuus.
Tämä yhdistettynä pyrkyryyteen, ylimielisyyteen ja perseennuolentaan silloin kun henkilö/asia hyödyttää itseä/statusta. Niin kuvottavaa 🤢🤮
Vikoja näyttää olevan meissä miehissä tosi paljon. Mun vika on omasta mielestä pieni ja kompensoin sitä antamalla oraalia. Hyvä kuitenkin että naiset on täydellisiä ilman mitään vikoja. Kumma kyllä naisten haukkujat on enimmäkseen naisia. Vähän outoa mutta kaippa jokaisella naisella on ulkonäkönsä puolesta varaa arvostella esim. missejä.
Itse pidän missikisoja lähinnä karjamarkkinoihin verrattavina. En ole koskaan katsonut ja ainoa missi kenet tiedän on lola miten se kirjoitetaan odusoga? Itsessäni näen muitakin vikoja kuin sen säälittävän kokoisen. Tuo suu, se pitäisi välillä teipata kiinni. Ihan oikeasti kaikkea minkä huomaa ei tarvitse sanoa ääneen.
Sitten ne luulot itsestä. Vaikka nyt jotain pientä tiedän niin sillä ei pitäisi leuhkia. Google kieltämättä on hyvä kun se on lähes aina samaa mieltä. Senkin kestän että olen väärässä. V, h ja r mä olen kuitenkin mies ja kestän sen kun erehdyn. Siitä omasta mielestä mitättömästä haluan kuitenkin vaikka valheellisia kehuja.
Olen nyt lopuksi oikein rehellistä. En muista mitä kaikkea olen sanonut kehuen ja oikein leperrellen. Baarien ja saluunoiden yön puolella on tullut sanottua kaikenlaista kivaa naisista. Tarkalleen aina naiselle kerrallaan. Ihan höppänöitä kun niiltä saa puhumalla housut pois.
Kyllä mä sanoisin että tupakointi. Se vaan kertoo ihmisestä kaiken oleellisen.
Suurin? Ehdottomasti väkivalta, fyysinen ja henkinen pienempiä ja puollustuskyvyttömiänkohtaan. Tyyppi lentää valonnopeudella ovesta ulos.
Alkoholin juonti
Hintelyys
Pinnallisuus
Irtosuhteet
Negatiivinen asenne elämään
Liian halvat ja kuluneet kengät.