Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan ottaa sairauslomaa

Vierailija
29.04.2020 |

"Hae sairauslomaa" tai "Sitten otan kyllä sairauslomaa" -toimiiko tuo oikeasti jollain noin, että sairauslomaa saa, kun vaan pyytää ja vielä pitkää sairauslomaa esim. nyt koronan aikana ettei tartte olla töissä? Miten tuo tehdään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä.

Vierailija
2/8 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkä.

Voi hitsit, olin ihan unohtanut tuon... Ei tuota muista, jos ei ole selkä koskaan niin kipeä, ettei sitä saisi buranalla toimintakuntoon. En kyllä tiedä, miten kipeää selkää esitetään. Ehkä tuo on huono idea minun kohdallani. Ei kai selästäkään saa kuin tyyliin loppuviikon vapaata ja sitten vähän lisää ja jossain vaiheessa päätyy fyssarille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkä.

Voi hitsit, olin ihan unohtanut tuon... Ei tuota muista, jos ei ole selkä koskaan niin kipeä, ettei sitä saisi buranalla toimintakuntoon. En kyllä tiedä, miten kipeää selkää esitetään. Ehkä tuo on huono idea minun kohdallani. Ei kai selästäkään saa kuin tyyliin loppuviikon vapaata ja sitten vähän lisää ja jossain vaiheessa päätyy fyssarille.

Jos pidempää tarvii ni sillon pitää olla jotain vikaa päässä.

Vierailija
4/8 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen pitkäaikaissairaus ja kuulun riskiryhmään.

Vierailija
5/8 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkä.

Jos pidempää tarvii ni sillon pitää olla jotain vikaa päässä.

Minä olen pari kertaa hakenut saikkua henkisistä syistä ja olen saanut sitä jotain 2 + 2 päivää (siis kaksi päivää kerrallaan ja sitten on pitänyt taas käydä lääkärillä), kun olen itkenyt silmät päästäni. Eipä se juuri auttanut lepäämisessä, kun piti jo varailla seuraavaa aikaa ja soitella uudestaan töihin ja jännittää heti uudestaan, miten siellä suhtaudutaan (syytä en toki kertonut, mutta suhtautuminen sairauslomiin on välillä nihkeää).

Vierailija
6/8 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvinnut käydä edes paikan päällä, kun vaan soitin että oon kuumeessa ja yskässä. Kuus päivää saikkua laittoivat ja käskivät soittaa uudelleen jos jatkuu.

Vierailija
7/8 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ei tarvinnut käydä edes paikan päällä, kun vaan soitin että oon kuumeessa ja yskässä. Kuus päivää saikkua laittoivat ja käskivät soittaa uudelleen jos jatkuu.

Saikkulappu tuli siis postissa.

Vierailija
8/8 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä svärjessä saa nyt olla 21 päivää omalla ilmoituksella. Mulla se tulee käyttöön kesäkuun eka viikon jälkeen.