Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks aina toi tamponi tuntuu valuuvan alas...

Vierailija
29.04.2020 |

Joo, hahhah, en oo itsetyydyttänyt tai seksii harrastanut mut runsaat menkat on, mut ihan oikeest riippuuks se merkistä koska vaikka öisin käytän super tamponia nii aamul... Joo, kerra oli yön aikana valunu pois... Juuh...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkistä tamponia käytät?

Vierailija
2/9 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkka, ei oo häävi mut ei oo kyl monen euron hintaisia varaa ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirkka, ei oo häävi mut ei oo kyl monen euron hintaisia varaa ostaa.

No se on just sen Pirkka-tamponin ominaisuus, jos ne ovat samoja kuin silloin, kun minä niitä käytin (olen käyttänyt kuppia yli 10 vuotta, joten tässä ajassa on toki voinut tapahtua muutoksia). Pirkka-tamponit laajenevat sellaisiksi neliskanttisiksi, eivät pyöreiksi, kuten Tampax tai OB.

Vierailija
4/9 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen imuvoima loppuu kesken, silloin ainakin mulla valahtaa. Eli täytyy vaan vaihtaa useammin ja pahimman vuodon aikana yöllä käytän vielä sidettäkin.

Vierailija
5/9 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malli ei välttämättä sovi sinulle. Kauanko olet käyttänyt tamponeja? Tai tätä merkkiä?

Itse huomasin, että kun käytin tamponeja ensimmäisiä kertoja, en saanut sitä "perille" asti, vaan jäi vähän kuin puolitiehen ja tuntui ja valui koko ajan. Parin kerran jälkeen opein laittamaan sen oikein.

Vieläkin silti välillä valuu, itse käytän Rainbowin tamponeja. Mutta pidän valumista merkkinä vaihdolle, koska nämä valuvat minulla vain, jos ovat täynnä.

Vierailija
6/9 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sen imuvoima loppuu kesken, silloin ainakin mulla valahtaa. Eli täytyy vaan vaihtaa useammin ja pahimman vuodon aikana yöllä käytän vielä sidettäkin.

Olipas hassusti sanottu "imuvoima" :) mutta ehkä ymmärsit pointin..

Vierailija
7/9 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin valahtaa parhaimmillaan ihan ulos asti, jos pääsee täyttymään yli äyräiden ja sen takana emätin pullistelee verta, jota se on kyvytön imemään. Jos tilanne ei ole tämä, niin epäilisin, että et työnnä tamponia tarpeeksi syvälle alkujaankaan.

Vierailija
8/9 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Jos on paljon ajettu pimpsloora, niin eihän mikään pysy paikallaan. Perusfysiikkaa.

Seksi ja orgasmit vain treenaavat pimpslooran lihaksia ja tekevät siitä tiukemman, joten väitteesi ei päde.

Vierailija
9/9 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot noin löysä, laita useampi👍😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan