Lapsi 5.v äiti ja tyttöystävä
Kertokaahan viisaat mitä mun pitää tehdä jos olen lapsen äidistä eronnut kolme vuotta sitten ja olen kuitenkin seurustellut vuoden verran uuden tyttöystävän kanssa joka asuu eri paikkakunnalla. En pysty jättämään lastani niin etten näe häntä melkein joka päivä. Pitääkö mun valita oma onnellisuus vai luopua siitä lapseni takia? Rakastan tätä naista mutta mietin jos loukkaan lapseni äitiä tai onko väärin etten ole läsnä joka päivä?
Kommentit (24)
Tässä on kaikki kommentit just sellasia mitä itsekkin puntaroin. Mutta en missään nimessä ole lastani hylkäämässä. Siinä tässä onkin eniten kyse, että pystynkö muokkaamaan elämäni niin että se on aikataulutettu omasta tahdostani. Se tuntuu musta just jollain tapaa hylkäämiseltä jos aloitan uuden elämän ja lupvun muutamasta päivästä lapseni kanssa.
No voisko vaikka tiistaina ja perjantaina nähdä naista. Siis miten tapaat lasta nyt, onko hän sinulla joka päivä osan aikaa, vai sinä hänen ja äidin kotona?
No naiselle ei käy sellanen vaan haluaa oikean parisuhteen missä asutaan yhdessä jne
Tota, sinun onnellisuutesi menee jos et näe naista? Sinun onnellisuutesi ei siis tule lapsesta? Eli sinulle onnellisuutta ei ole se että näkee OMAN lapsensa?
Huh huh.
Oma lapsi on siis ihan sama vai?
Näin kärjistäen.
Mietippä jos et näkisi lastasi ollenkaan? Kuinka onnellinen olet silloin?