Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etätyöt koronan takia paljasti, että mieheni syö valtavasti karkkia ja juo valtavasti kokista

Vierailija
28.04.2020 |

Olemme molemmat nyt olleet koronan takia kotona etätöissä, tätä ennen molemmat tehty toimistolla töitä, eli ei olla ennen tiedetty millä tyylillä toinen päivänsä työpaikalla viettää. Kävi ilmi, että mies syö kaikki työpäivät koko ajan karkkia ja suklaata ja keksejä ja kokista kuluu vähintään iso pullo joka päivä. Koska on nyt kotona niin tehnyt ja sanoi, että tietenkin tekee nyt kotona niin koska aina on töissä ennenkin tehnyt, kun karkin määrää hänelle ihmettelin. Ei kuulemma osaa keskittyä töihin ilman karkkia ja kokista.

Tekeekö muutkin miehet näin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee. Naiset ehkä.

Vierailija
2/7 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tee. Naiset ehkä.

Kyllä syö.ja juo. Naisten syömät määrät jo ensinnäkin ovat pieniä verrattuna miesten mättömääriin. Ja jostakinhan se miesten lihavuus tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä ikinä syö karkkia tai juo kokista. Mikä on miehesi painoindeksi? Omat hampaat vielä suussa? Entä sokeriarvot? Kiukutteleeko kovasti, jos ei saa tahtoaan läpi?

Vierailija
4/7 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pilaisi herkkuhetkeäni työnteolla, säästän karkit vapaa-aikaan.

Vierailija
5/7 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksilöllistä. Ei ne läheskään kaikki it-nörtitkään koko ajan syö pizzaa ja juo kokista, se on urbaanilegendaa. Aika lailla lounasruokaa syövät ja salaattejakin. Itse olen insinööritoimistossa töissä, ei meillä kukaan syö taukosaikojen ulkopuolella. Noilla parilla miehellä on jotain välipalakeksejä kahvitauoille, yksi syö minun tavoin toisinaan hedelmiä kahvitauon sijaan. Itse kun en voi juoda kahvia kuin lounaan yhteydessä, vatsa ei kestä muuten.

Vierailija
6/7 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä miehet syövät tai söivät ison lounaan päivän aikana eikä mitään muuta, töissä myös it-alan ihmisiä ja osa koodareista litki energiajuomaa. Myös kaakaoita ja makeita erikoiskahveja miehet juovat paljon. Naisissa sitten on enemmän sellaisia napostelijoita, joillain karkkia aina tai parikin välipalaa työpäivän aikana. Lounas on joillakin jotain kotiruokaa pari ruokalusikallista, voileipää, eineskeitto tai pussipuuro. Suurin osa kyllä kävi lounaalla ulkopuolella, mutta jossain salaattibuffassa.

Vierailija
7/7 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikket olisi tuota aiemmin tiennytkään, niin kai se miehestä on näkynyt jo aikaisemmin ulospäin, että hän elää erittäin epäterveellisesti? Eli hän on jo nyt selvästi ylipainoinen ja lääkärintestien tulokset eivät muutenkaan mairittele? (Ellei sitten ole niin nuori, että tuo ei vielä näy ulospäin). Kuulostaa tosi keskenkasvuisen hommilta, ja hän lienee joku nuori/nuorehko "nörtti" tms.?  Ei ole todellakaan normaalia elää noin. Aikuinen terveydestään välittävä ihminen ei syö karkkia päivästä toiseen, ja limsakin kuuluu vain poikkeustilanteisiin, ei päivittäiseksi juomaksi kenellekään. Joku pieni suklaapala tms. esim. kahvin kanssa olisi vielä ymmärrettävissä, mutta ko. mies on kyllä selvästi vaarallisella tiellä, kun elämäntyyli on noin epäterveellinen. Nuorena se voi jonkin aikaa mennä, mutta ajan mittaan on luvassa ongelmia. Hän tarvitsee elämäntaparemontin ja irtioton noista sokeririippuvuuksistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi