Olen persoonaltani miespuoleinen versio Aubrey Plazasta
Tietääköhän mammat tämän näyttelijän? En nyt tietenkään suomalaisena tuntemattomana jamppana elä samanlaista elämää kuin hän, mutta tunnen suurta samaistumista aina kun katson hänen haastatteluitaan amerikkalaisissa talkshowissa, joissa oletetaan että kaikki ovat sulavia ja teennäisiä ekstroverttejä, jotka sanovat aina juuri oikeat jutut.
Mitä naiset ajattelee Aubrey Plazasta?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ajattelen, että se "awkwardness" on suureksi osaksi myös roolia. Joissakin haastatteluissa hän näyttää siltä, että pokka ei pidä, kun sanoo niitä epäsopivia juttujaan. Ja jossain hänen piti tehdä jotain fyysisiä liikesarjoja, niin veti ne ihan överiksi eli teki tahallaan huonommin.
Samaistun myös siihen. Olen niin pihalla tilanteesta, että pakko vetää roolia jotta pakka pysyy kasassa. Sitähän Aubreykin tuossa sanoo.
Olen nainen, enkä ymmärrä mitä social awkwardnessia Aubreyssä on? Täysin ymmärrettävää olemista ja huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Puolinen. Miespuolinen.
Just olin tulossa sanomaan samaa. Muistakaa tämä. Oikean- ja vasemmanpuoleinen, mies- tai naispuolinen. Nyt saatte jatkaa keskustelua.
Ap.
Et ole kummoinen, mutta sulla on julkkisihastus.
Onneksi olkoon.
Mä taas ajattelen, että se "awkwardness" on suureksi osaksi myös roolia. Joissakin haastatteluissa hän näyttää siltä, että pokka ei pidä, kun sanoo niitä epäsopivia juttujaan. Ja jossain hänen piti tehdä jotain fyysisiä liikesarjoja, niin veti ne ihan överiksi eli teki tahallaan huonommin.