Athina Onassis omaisuus 1 000 miljardia?
Tällä oltas maailman rikkain. Tähän summaan eivät pääse lähellekkään muut. Wikipediassa on nyt kyllä paha virhe.
Kommentit (13)
Kun Wikipediassa on virhe, siitä kannattaa aina ensimmäisenä tulla raportoimaan tänne.
Eikös ne kreikkalaiset setä-miehet, jonkun säätiön johtopapparaiset, saaneet Athinan perinnön oikeusteitse haltuunsa? Väittivät, että Athina ei osaa käyttää perintöä kreikkalaisuuden vaalimiseen, niin kuin pitäisi. Viimeksi, kun Athinasta luin, hän piti hevostilaa jossain päin Etelä-Amerikkaa.
Onassis, Von Thyssen, Rothschild, Grimaldi... siinä olisi Belorfille tavoiteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Oho, en tienyt että on eonut miehestään.
No ei ihme, ukko näyttää joltain playboy homostelijalta.
Vaikka olisi mennyt amerikan miljardit ja euroopan miljardit sekaisin, niin on sillä sentään muutama euro enemmän kuin minulla. Nyt taskuissa 56,30 €. Pankkitilistä en ole varma, kun olen kortilla ostellut karanteenissa oleville vanhemmille ruokaa.
Ei sielläkään, siis kortilla, paljon ole, mutta onko miljoonan omistaja tyytyväisempi kuin minä. Saan mennä pikkulikan kanssa metsäretkelle ja ostaa pillimehua. Ja saan huolehtia vanhemmistani nyt. Hehän huolehti minusta kun olin pikkuinen.
Siinäpä nainen minun makuuni. Onhan sillä varmasti yksi jalka haudassa ja toinen banaanin kuorella? Tesmamentti kohdilleen niin rakastan häntä ikuisesti.
https://en.wikipedia.org/wiki/Athina_Onassis
$1 billion (2019 estimate)[2]
Eli 1 miljardi. Joko muutit, vai käännösvirhe?
No ei voi olla:D