Parisuhteessa kertyneet kilot
Voihan hitsi...vaatteet kiristää, vaaka paukkuu. Jotain ois nyt tehtävä. 20kg ois saatava, tavaraa jää silti kroppaan runsaasti, mutta muistan jaksaneeni paremmin tuo -20kg kokoisena. Mitenkäs jos en halua mitään dieettiä. Tällä hetkellä kilot on tulleet päivittäisellä herkuttelulla, eli jäätelöä, herkku pullaa ja leivoksia, suklaata, karkkia, viikonloppuna noutoruokaa ja sauna sidut, sipsiä ja dippiä. Luulen siis että jättämällä herkut kerta viikkoon kohtuudella, saan jo kiloja pois,eikö? Syödään perus kotiruokaa, ei mitään super hyötyä trendikästä terveys ruokaa, vaan aika perus suomalaisissa kodeissa nähtyjä keitto,laatikko,kastike ruokia. Tänään esim itse tehtyjä lihapullia, perunamuusia, kastiketta ja salaattia, eilen oli kana,kasvis, peruna keittoa. Huomenna makaroonilaatikkoa ja salaattia jne. Joku ehkä tulee sanomaan että hyi mitä hiilari mössöjä, mutta mielestäni ihan perus kotiruokaa, 4lasta syö tätä myös ja ovat hoikkia kaikki. Mites tuo leipä, kun porukka sillä varoittelee, että lihottaa ja pitäis jättää pois..mutta ei kai 2 palaa kinkulla,juustosiivulla ja kasviksilla voi nyt ihan surkein iltapala olla? Aamulla puuroa, välipalalla vaikka maustamatonta jugurttia ja hedelmää tai mysliä...itse tehty smoothie mantelimaitoon marjojen ja banskun kera on myös hyvää. Mitäs tuumitte. Olen isokokoinen, joten syönkin enemmän kuin 80kg laihduttaja