Oletko muistanut tuhota kurttulehtiruususi koronan aikana
Korona ei vapauta vieraslajien tuholta. Voit tuhota kurttulehdet
Kaiva alla juuret 2m syvyydeltä
Peittämällä mustalla muovilla 3 v ajaksi tuhotun juuriston
Nyppimällä kaikki vihreät lehdet pois
Kommentit (26)
En aijo tuhota, vaan annan niiden levitä laajalle ja levittää rakkauden ilosanomaa.
Ei niitä saa tuhota; eivät edes leviä
Muistakaa nyt ensin tarkistaa, että se on kurttu. Sen voi helposti sekoittaa muihin jos ei tunne.
Näinä korona-aikoina kurttulehtiruusuni kukoistaa!
Kurttulehtiruusu tuo rumien taajamasiltojen reunusten PELASTAJA!
Ettehän vain vahingossa tuhoa hansaruusuja tai muita vastaavanlaisia ruusuja? Ruusut on hyviä mesikasveja pörriäisille, joten muita ruusuja kuin kurttulehtiä ei kannata hävittää.
Mun kuherteluruusu on kasvattanut sellasen patapadan päälleen että tarvii varmaan ruohonleikkurin kun rupean sitä siistimään bikinikuntoon.
TARHAKURTTURUUSU saa olla rauhassa. Sitä ei tarvitse kitkeä. Lain mukaan se saa olla.
Vain tavallinen kurtturuusu. Tarhakurrruruusu ei leviä. Meillä on ollut samat 2 kpl 50 vuotta lwviämäträ. Ostettiin 20 vuotta sitten 2 lisää. Eivät ole levinneet. En tiedä miksi. Hyvin voivat ja marjoja tekevät. Eivät leviä.
En poista ennenkuin hallitus poistaa paljon haitallisemman vieraslajin tästä maasta.
Mä aattelin istuttaa isotuomipihlaja-aidan, kun kurttulehtiruusua ei enää saa...
Ja isotuomipihlajaa odottanee sama tulevaisuus kuin kurttulehtiruusua.
Mun "kurtturuusu" voi oikein hyvin. Just harvennin sen "piikkejä" ja pesin sen raikkaaksi.
Kurttulehtiruusu on joku salanimi vaginalle?
Sarjassamme, Edellisen hallituksen huonoja päätöksiä.
Kun kasvaisi edes kurttulehtiruusu tässä karussa maisemassa
Mistä minä nyt sitten tiedän onko se hävitettävää lajia? On se kyllä vähän levinnyt, kun on tuossa vissiin 50 vuotta töröttänyt.
Lähteekö se myrkyllä?
Vierailija kirjoitti:
Mun "kurtturuusu" voi oikein hyvin. Just harvennin sen "piikkejä" ja pesin sen raikkaaksi.
Tahtoisin lipaista sinun piikikästä kurttua.
Kilteinmies32
Vi ttu minä istutan jättiputkea takapihalle niin pysyy vieraat lapset loitolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin lipaista sinun piikikästä kurttua.
Kilteinmies32
Oveni on jo auki. Tervetuloa <3
Ootko rassisti?
Se on kylttyyriä että on vieraita haitakkeita lähinyrkis.
Odotan kurttulehtiruusupoliisia