Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panokaveri

shortman
28.04.2020 |

Kenellä on panokaveri, eli muuta ei tehdä kuin pannaan. Sellainen harkinnassa, millaisia kokemuksia ???

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kokemusta. Mulla oli siis työkaverin kanssa tällaine suhde, välillä vietettiin muuten vaan iltaa, välillä naitiin. Kummallakin vuosien aikana ollut parisuhteita välissä, silloin tietysti ollu nuo hommat stopilla. Muuten ollu ihan mukavaa vaihtelua, kun toinen ollut tuttu ja turvallinen, mutta parisuhteeseen ei meistä keskenään olisi mitenkään ollut. Tämäkin friends with benefits-juttu lähti joskus työkaverin alotteesta. Enemmän ja vähemmän sitä jatkui 8 vuotta, kunnes viimein löysin itselleni sen joka vei täysin mennessään.

Vierailija
2/10 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, vähän samansuuntainen kokemus kuin ensimmäisellä kommentoijalla, eli fwb-tyyppinen suhde itseäni 13 vuotta vanhemman miehen kanssa. Käydään joskus ulkona, mm. teatterissa tai kuuntelemassa live musiikkia.

Kun tapasin nykyisen puolisoni, suhde katkolla vuoden, pari, mutta alettiin tapailla uudestaan. Nyt tapailtu yhteensä noin 10 vuotta.

Luottamus on täydellistä ja molemminpuolista, halut ja kiima vain kasvaneet vuosien saatossa. Joskus ollut hänen lisäkseen myös toinen mies, kun tavattu. Toista naista on hankalampi löytää kimppaan, toista pariakin etsitty kimppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olet lyhyt ap?

Vierailija
4/10 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan loistava järjestely molemmille, pahimmillaan jompi kumpi ihastuu ja alkaa hinkua parisuhdetta. Sitten (mies) alkaa mustasukkaiseksi ja omistushaluiseksi. Molemmista kokemus.

Tosin tuommoinen vaatteet pois - pannaan - vaatteet päälle ja moikka ei monestikaan onnistu. Siinä on sitten se vaara kun jutellaan ja hellitään, että siitä tulee enemmänkin. Itsekin tuollaista hain, mutta ihan muutahan siitä tuli. :)

FWB on mielestäni muuta kuin pelkkä panokaveri, siinä ollaan ystäviä muutenkin, ehkä jo ennen seksin mukaantuloa. Sellaisesta erittäin hyvä kokemus ja ollaan läheiset ystävät yhä, vaikkei seksiä ole

Vierailija
5/10 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut jo jotain 5 vuotta. Olen 32 vuotias nainen sekä kahden lapsen yksinhuoltaja ja mies 57. Toimii todella hyvin ja soppariin kuuluu, että hoitelemme toisemme muuten jos ei paneta. Lasten takia vähän hankalaa kun toinen lapsista nukkuu samassa huoneessa kanssani ja silloin pitää rakastella olkkarissa. Toinen huono pointti on aikataulutettu seksi kun miehellä ei seiso jos ei tee mieli....tuskin kenelläkään miehellä. Muuten aivan loistava suhde. Tuttu ja turvallinen.

What do you want to do ?

New mailCopy

Vierailija
6/10 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 3 vuotta sitten ja sen jälkeen ollut muutamia panokavereita ja ihan pitkäkestoisiakin. Olen kaikki löytänyt Tinderistä. Ilmeisesti ihan yleistä 35-40-vuotiailla naisilla harrastaa tälläistä pk-seudulla, koska uusi nainen on aina tarvittaessa löytynyt parissa viikossa. M42

Vierailija
7/10 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panokaveruus vuosia sitten sopi minulle riitaisan eron jälkeen. Tapasimme kerran pari viikossaseksin merkeissä ja teimme yhteisiä lomamatkoja. Mutta kuinkas siinä kävikään parin vuoden kuluttua! Menimme vihille ja olemme vieläkin onnellisesti yhdessä. Lapsiakin on.

Vierailija
8/10 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panokaveruus vuosia sitten sopi minulle riitaisan eron jälkeen. Tapasimme kerran pari viikossaseksin merkeissä ja teimme yhteisiä lomamatkoja. Mutta kuinkas siinä kävikään parin vuoden kuluttua! Menimme vihille ja olemme vieläkin onnellisesti yhdessä. Lapsiakin on. Onko kellään yksinäistä olisiko viikonloppuna mahdollisuus saada 35 mies etsii seuraa valmakmi@hotmail.com 

Vierailija
9/10 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä omin miehenä yli 10v naimisissa olevalle naiselle fwb. Mutta kun alkoi tulla omistusjuttuja mun suhteen, niin juttu sai loppua! Tapaamiset olivat täydellisiä, mutta eihän hän ainoa ollut ja itsellä oli mies mistä ei halunnut eroa, onneksi! 

Vierailija
10/10 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on muutamakin. Tinderissä tavattu ja asumme aivan eripuolilla maata. Mutta usein kun sattuu seutuville niin ollaan kyllä naitu. On me nyt välillä tilattu ruokaa ja syöty, mutta siinäpä se muu kuin seksiin liittyvämyhteinen tekeminen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän