Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustellaan HSL:stä

Vierailija
28.04.2020 |

1) Tulevaisuudessa kautta ei voi ostaa kuin 30 päiväksi. Uskomaton heikennys.

2) Onko joku saanut jo korona-ajan hyvitysrahat tililleen? Itse postitin korttini ennen pääsiäistä. Rahoja ei ole kuulunut.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ala-arvoinen pulju. Taitaa mennä kokoomusjohdolla.

Vierailija
2/17 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmia HSL:n kanssa. Lähinnä käytän metroa ja hyvin on toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) en sitten osta, kertaliput tulee halvemmaksi tai vrk liput.

2) Ei oo kun en nytkään ole ostanut kausia kuin ehkä yhden 30 vrk pätkän kuukaudessa.

Hullua että kausi on niin kallis. Kävelen enemmän, hyväksi se on mulle

Vierailija
4/17 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä sinua haittaa tuo tuleva lippu-uudistus?

Vierailija
5/17 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydin asiakkaista piittaamstonta toimintaa

Vierailija
6/17 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma? Itse olen aiemmin ostanut 120 päiväksi, ja niin pystyy tekemään myös jatkossakin, eli 30 x 4. Mielestäni ihan OK uudistus, koska mitä järkeä ostaa lippua joksikin 34 päiväksi?

Vierailija
7/17 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aivan sikamaista että Meilahdesta keskustaan, 5min ratikka matkasta pitää pulittaa 60e/kk, tai 2,80 kertalipusta.

Ennen vanhaa kertalippu oli 1,40 aikuisella. Sit nousi 1,50, 1,70, 1,80, 2,20 ja nyt 2,80.

Vierailija
8/17 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä sinua haittaa tuo tuleva lippu-uudistus?

Ei suuremmin vaikuta. Joo olen ostanut esim. 45 päivän jakson, mutta voin ostaa lyhyemmänkin jakso.

Vierailija
9/17 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Missä lukee, että voi ostaa vain 30 päivää kautta? Ei siis voi ostaa haluamalleen ajalle, esim. tästä päivästä vaikka kesäkuun loppuun? Mitä järkeä?

Vierailija
10/17 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Missä lukee, että voi ostaa vain 30 päivää kautta? Ei siis voi ostaa haluamalleen ajalle, esim. tästä päivästä vaikka kesäkuun loppuun? Mitä järkeä?

Tuota on pitkin paikallisuutisia. Hsl haluaa lisää rahaa ja uskoo saavansa sitä palvelua heikentämällä.

Vierailija
11/17 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006489318.html

Vierailija
12/17 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006489318.html

Joo, eli HSL yrittää nyt sitten keksiä kaikkia keinoja saada rahaa, koska korona on romahduttanut tulot. Okei. Kiitti vaan he.lvetisti.

Vierailija
13/17 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, kuinka läpinäkyvästi hsl:n tiedotusosasto tuli tänne puljuaan puolustamaan.

Vierailija
14/17 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minusta oli sikamaista, että ratikkalippu maksoi melkein puolet vähemmän kuin muut kulkuvälineet. On niitä lyhyitä matkoja kulkevia muuallakin kuin ratikkakiskojen alueella.

Ainoa fiksu tapa olisi malli, jossa maksetaan vain kuljettu matka. Tosin kehutussa Lontoossakin on vyöhykkeitä joiden ylitys maksaa ja kiinteähintainen bussilippu.

Vierailija
15/17 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ostanut pitkiä, monen kuukauden kausia, ja kun on olen lähtenyt matkoille, pitänyt tauon. Nyt menee kyllä niin hankalaksi sovitteluksi, että kaikkeni teen, jotta saan minimoitua hsl:lle työntämäni rahat.

Miten tämä voi olla tällaista pääkaupunkiseudulla, jossa vihreät ovat kuitenkin iso puolue?

Vierailija
16/17 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla, että nykyaikana palveluja huononnetaan? Jos mobiililippusysteemi on huono, täytyy siis muunkin olla yhtä huonoa, ei suinkaan sitä mobiilia voisi yhtään kehittää...?

Haista iso p.a.s.k.a hsl!

😠😡

Vierailija
17/17 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSL jos nostatte paskanne hintaa, parantakaa edes paskanne laatua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän