Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Energiahoidot ovat pimeydestä ja syvyydestä

Vierailija
28.04.2020 |

Energiajutuissa vaikuttaa itämaisista uskonnoista tuleva henkivalta, käytännössä se varmaan on enemmän tai vähemmän kytköksissä tähän kundaliinivoimaan, käärmehenkeen, joka siinä vaikuttaa. Kuuntelin just eilen illalla Markku Veilon vanhaa radiohaastattelua. Hän kertoi siinä miten esim. kouluttautuessa reiki-hoitajaksi, antaudutaan sille henkivallalle, joka siinä vaikuttaa ja se tapahtuu kolmessa vaiheessa. Toiseen vaiheen aikana eräs, joka oli ollut tällaisessa mukana, oli joutunut mielisairaalaan. Aika vakavia juttuja.

Kohdasta 7:51 alkaen.
https://www.radiocity.fi/uutiset/viihde/a-12808

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö pelottelua. Moni energiahoitaja on kristitty ja pyytää jeesusta kristusta mukaan auttamistyöhön. Henkivallat on nyt omaa pelkoasi.

Vierailija
2/23 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit antaa ihan sun omaa energiaa <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housussasi sulla on pimeys ja syvyys. Höpöä ne kyllä ovat.

Vierailija
4/23 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulainen oli mukana noissa reiki-ym. energiahoidoissa vähän aikaa, tekijänä. Meille muille sukulaisille puhui niistä hihhulihoitoina, "kun ette kumminkaan usko", en tiedä sitten, uskoiko itse, kun tuollain puhui. Ei tee niitä enää. Mutta ,"lähetti energiaa" kun isäni sairasti, ja luuli kai sillä parantavansa. Eipä parantunut vaan kuoli sitten aikanaan, keuhkokuume oli lopullinen kuolinsyy.

Vierailija
5/23 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot pimeä tyyppi.

Vierailija
6/23 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös jooga on idässä uskonto eikä mikään pelkkä venyttely. Siinä antaudutaan meditoimaan pimeyden voimien kanssa. Pysykää erossa siitä.

Vierailija
7/23 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ne on huuhaata niin kuin kaikki uskominen.

Vierailija
8/23 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut 10 vuotta kundaliinijoogaa ja olen kristitty. Vähän hidas prosessi ”henkivalloilla” kun eivät ole vielä ehtineet kaappamaan minua. :)

Vierailija
9/23 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös jooga on idässä uskonto eikä mikään pelkkä venyttely. Siinä antaudutaan meditoimaan pimeyden voimien kanssa. Pysykää erossa siitä.

Jos joogaat pimeässä niin voi käydä, joogaa siis päivänvalossa :)

Vierailija
10/23 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perimmäisenä voimana noissa jutuissa on sinun lompakkosi.

Vierailija
11/23 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Huuhaata ne toki ovat. 

Vierailija
12/23 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta ei ole paras paikka henkisyyteen ja henkisiin energioihin liittyvälle keskustelulle. Paitsi tietenkin jos haluat joutua negatiiviseen pyörteeseen ja taantua henkisesti.

Vierailija
13/23 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lystiä kattella kun harhaiset syyttelee toisiaan.

Vierailija
14/23 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä hoitajissa on myös kristittyjä kannattaa ehkä hieman perehtyä asioihin ennen kuin tulee kertomaan mielipiteitään. Lisäksi näiden hoitojen tarkastus on saada hyvinvointia aikaan, joten en voisi millään tavalla pitää näitä pahoina suuntauksina.

Vierailija
15/23 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät ole, vaan rahastuksesta ja kusetuksesta.

Vierailija
16/23 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eivät ole, vaan rahastuksesta ja kusetuksesta.

Valtauskonnon kohdalla tuo toki on paljon mittavampaa. Rahastus ja kusetus.

Vierailija
17/23 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sukulainen oli mukana noissa reiki-ym. energiahoidoissa vähän aikaa, tekijänä. Meille muille sukulaisille puhui niistä hihhulihoitoina, "kun ette kumminkaan usko", en tiedä sitten, uskoiko itse, kun tuollain puhui. Ei tee niitä enää. Mutta ,"lähetti energiaa" kun isäni sairasti, ja luuli kai sillä parantavansa. Eipä parantunut vaan kuoli sitten aikanaan, keuhkokuume oli lopullinen kuolinsyy.

Ihminen kuolee silloin, kun hänen on tarkoitus kuolla. Joku uskoo, että se on ennalta määrättyä, joku toinen taas, että sielu valitsee itse lähtöaikansa (katsoo, että on tehnyt sen, minkä oli tullut tekemään). Joka tapauksessa kukaan ulkopuolinen ei voi estää kuolemaa, jos sen aika on. Sen sijaan voi kyllä auttaa muulla tavoin, vaikka lievittämällä kipua ja pelkoa, auttamalla antamaan anteeksi jne. Tämän voi siis tehdä esim. hyvä energiahoitaja.

Vierailija
18/23 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen kuolee silloin, kun hänen on tarkoitus kuolla. Joku uskoo, että se on ennalta määrättyä, joku toinen taas, että sielu valitsee itse lähtöaikansa (katsoo, että on tehnyt sen, minkä oli tullut tekemään). Joka tapauksessa kukaan ulkopuolinen ei voi estää kuolemaa, jos sen aika on. Sen sijaan voi kyllä auttaa muulla tavoin, vaikka lievittämällä kipua ja pelkoa, auttamalla antamaan anteeksi jne. Tämän voi siis tehdä esim. hyvä energiahoitaja.

Semmoiset tyypilliset hihhuloinnit. Ohitetaan fakta järkeistämisellä ja etäännyttämisellä. Koronaa, kuolemaa tai mitään sairautta ei paranneta energiahoidoilla. Kyllä, kaikki kuolevat aikanaan. Ainoa konkreettinen asia jota "valohoitaja" voi tehdä on luoda mukavien mielikuvien avulla parempaa oloa ympärilleen. Tai oikeastaan niille ketkä haluavat ja ovat itse kiinnostuneita vastaanottamaan. Valjastaa siis positiiviset energiat. Mitään konkreettista parantumista kehon yysisistä sairauksista ei tällä hihhuloinnilla tehdä.

Vierailija
19/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on huijausta.

Vierailija
20/23 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on huijausta.

Mikä? Jumalakin (kristittyjen) saattaa olla huijausta.

https://otava.fi/kirjat/jumalan-synty/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi