Vaimo oli tilannut
Vaimo oli tilannut miesten siveys vyön, Kun ollaan kumpikin kotona että töissä niin piristykseksi sovittiin että kumpikin hankki toiselle lahjaksi seksi lelun. Itse tilasin vaimolle satysfyer pron. Eilen sitten oli minun lahjan vuoro. Avasin paketin ja häkeillyn täysin koska ei koskaan ole edes käynyt mielessä että vaimo olisi kiinnostunut moisesta. Ensi häkellyksen koitin vastustella että minusta tämä ei nyt ollut ihan minun juttu. Vaimo kuitenkin vaati että kokeillen koska oli sovittu että on kokeiltava toisen lahjaa toisen nähden. Tämä on siis selaimen metallinen malli . Vaimo sitten vähän lyhensi karvoitusta ja ja lupasi hyvää suu seksiä että saadan kutistumaan sopivaksi himoisanni tietysti suostuin kun homma oli ohi vaimo asetti sen paikoille ja napsautti lukkoon kiinni tässä vaiheessa vasta huomasin että avaimet olivat poissa . Vaimo ilmoitti että nyt leikitään hänen säänoilla jos haluan päästä vapaaksi avaimet ovat kuulemma sellaisessa talvessa että en niitä itse löydä. Vaimo muutu samantien aivan toiseksi ihmiseksi vaikuttaa olevan kiimainen koko aika ja käskyttää minua tekemään palveluksia ja tyydyttämään häntä ilman vasta palvelusta. Tänään ilmoitti että illalla hän sauno ja että hän on aina halunnut kokeilla miltä tuntu kun joku antaa hänelle rim jobin ja minä kuulemma olen se onnekas joka sen hänelle toteuta. Itseä ajatus ei kiinnosta mutta jos en kuulemma tottele niin tulee 3 päivää lisää aikaa .
Kommentit (2)
Ei ole ongelma jos avaimet on hukassa. Timanttilaikalla aukeaa joka kerta ja poikkeuksetta.
Oih! Tuo kuulostaa hienolta, mutta en usko pätkääkään. Ensimmäistä kertaa ja heti öitä päällä. Jos noin todella teette niin olette todella typeriä ja vastuuttomia.