Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan naisystävän jonka koiran voin "omia"

Vierailija
28.04.2020 |

Mielestäni koirat ovat likaisia ja jotenkin varis aisia olentoja-sellaisia raatojen ja tunkioiden elikoita. Silti eräharrastukseni vuoksi kaipaisin koiraa ja muutenkin ystäväksi.
Hankkisin itse koiran mutta olen kovasti töitä tekevä yksinäismies enkä ole koskaan opettanut, omistanut tai kouluttanut koiraa, vaikka työni on erittäin vastuullista ja koskaa kaikkia tämänkin lukevia niin silti henkilökohtainen vastuu koirasta arveluttaa, jos koira olisi vaikka salavihainen tai hermoheikko pureskelija.
Siksi nykyisin katselen kin tarkkaan nkisia joilla jo on koira ja suunnittelen soluttautumista tuollaiseen valmiiseen yksikköön. Ja naistakin kaipaan ja olisin hänelle hyvä-mainitsen tuon siksi ettei tulisi mielikuvaa että etsin pelkkää koira seuraa ja koira huoltajaa mutta nämä asiat kulkevat hieman käsikädessä koska tosiaan työni vaatii paljon jo kotoa poissaoloina- usein kyllä koira voisi olla mukana ja nainenkin oikein hyvin ellei vesivessa ole välttämättömyys.
Siis koira nainen, mitä ajattelet jos mies on aika kiinnostunut koirastasi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-10/5

Vierailija
2/5 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen häiriö se on tämäkin häiriö.

Älä ikinä hanki eläintä. :) #goodvibesonly

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vapaasti olla kiinnostunut koirastani. Mitään se ei hyödytä sillä sinä et vois meitä kumpaakaan vähempää kiinnostaa.

Vierailija
4/5 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kiinanpalatsikoira ole soveltuvaa seuraa eräretkille.

Vierailija
5/5 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdin aidosti. 😀

T. Yh-trolli