Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persoonallisuushäiriöinen miesystäväni ei kykene myöntämään millään totuutta

Vierailija
28.04.2020 |

Hän oli mennyt kuukausia sitten ruinaamaan exäänsä takaisin. Laittoi minulle silloin viestiä, että on pettänyt exänsä kanssa. Sitten perui puheensa ja sanoi, että keksi kaiken satuttaakseen minua.
Alennuin soittamaan tälle exälle, jolla on jo uusi miesystävä. Ex kertoi, että mies oli käynyt siellä ruusupuskan ja kahvipaketin kera ja halunnut palata yhteen. Muuta ei kuulemma ollut tapahtunut.
Toivoisin että hän voisi myöntää tapahtuneet asiat, mutta kieltää kaiken. Ilmeisesti narsistinen ihminen ei kykene puhumaan totta, vaikka todisteet olisi silmien edessä.
Haluaisin vain joskus kuulla totuuden, tapahtuneella ei niin väliä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olet kyseisen miehen kanssa yhdessä, koska...

Vierailija
2/15 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä häiriö sinulla on, kun roikut tuollaisessa ihmisessä?

Vierailija
4/15 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat odottaa loppuelämäsi totuutta.

Vaihtoehtona toki ottaa oma elämä haltuun ja heivat amoinen valehteleva narsisti pihalle, mutta se nyt vaatii henkistä munaa jota sulta ilmeisesti puuttuu... 

Vierailija
5/15 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä häiriö sinulla on, kun roikut tuollaisessa ihmisessä?

Läheisriippuvuushan se useimmiten näissä asioissa on se häiriö... Hankala asia, koska siihen jotenkin tilanteen myötä vaan uppoaa ja sitä on hankala itse tunnistaa. 

Vierailija
6/15 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen kyllä ollut joskus läheisriippuvainenkin, mutta nyt on enemmän kyse siitä, että olin todella yksinäinen ennen kuin tapasin tämän miehen. Meillä menee mukavasti sen puolesta, että rakastetaan molemmat maaseutuelämää ja on mukavaa ja luontevaa tehdä niitä hommia yhdessä. Todella kovan elämän jälkeen, hän avasi minulle jotain hyvää, mutta valitettavasti kolikolla on tämä toinenkin puoli. Pystyn sietämään aika paljon jos vain saan jotain hyvää, mikä auttaa jaksamaan.

Vierailija
7/15 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole iso vika, mutta kun se on päässä. Selittää juuri tällaisia miehenkuvatuksia hyväksyvien naisten käytöksen.

Vierailija
8/15 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö tollaset ihmiset uskoo itsekin niihin omiin valheisiinsa. eli ne eivät ole valheita tuollaiselle ihmiselle... sitten kun tulevaisuudessa lopulta eroatte niin tilanne on hankala. Alat epäillä itseäsi ja kaikki tulee olemaan sinun syytä ja mitään et pysty todistamaan. Kun toinen uskoo valheeseensa ei toista todellisuutta edes ole.

Vierailija
9/15 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten miesystävä ei ole persoonallisuushäiriöinen eikä narsisti. Paljon todennäköisempää että hän on vain luuseri. Paljon todennäköisempää että ap on narsisti ja exä on narsisti.

Eikä totuudella sitäpaitsi ikinä ole merkitystä. Kuvittele että on ihminen joka elää kuin Jeesus Kristus tai Äiti Teresa, menee köyhimpien ja kärsivimpien ihmisten joukkoon auttamaan heitä, omistaa elämänsä heidän auttamiselle. Ei ole mitään väliä mitä se sellainen ihminen "uskoo" tai "pitää totuutena" tai "myöntää" tai "kieltää". Totuudella ei ole väliä. Vain teot painavat.

Vierailija
10/15 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
11/15 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän halusi satuttaa sinua?

Vierailija
12/15 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän halusi satuttaa sinua?

Tämä. 

Vierailija
13/15 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ilmeisesti itse teki ensin jotain kuvottavaa, kun ei kehtaa kertoa.

Vierailija
14/15 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on taas AV:lla outoa menoa. Normaalisti AP laitettaisiin terapeutille, mutta nyt laatikko valkkaria lienee paras vaihtoehto. 0/5.

Vierailija
15/15 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän halusi satuttaa minua, koska autoin miespuolista tuttavaani pääsemään päihdehoitoon., menemällä tueksi hänen haastatteluihinsa.

oli siis tästä mustasukkainen..

Ja olen siis ihan ammatiltani sosiaalialalla.