Etätyöntekijä: Kaipaatko työpaikalle?
Itse olen tehnyt suurimmaksi osaksi etätyötä jo monta vuotta ja pidän tästä. Nyt moni normaalisti konttorilla työskentelväkin on siirtynyt etätöihin. Niinpä kysynkin kaikilta etätöitä tällä hetkellä tekeviltä: Kaipaatko työpaikalle?
Kommentit (10)
Harvalla näyttää olevan ikävä konttorille.
Ihanaa kun ei tarvitse kuunnella sitä kahvihuoneen kaakatusta. Todellista hermolepoa. Vessa ei ole aina varattu ja kahvi on parempaa.
Mun työssäni verkostoituminen ja lobbaaminen on tärkeää. Se on hankalampaa etänä.
Tulos korreloi varmaan tässä työpaikkojen hyvin-/pahoinvointia.
Yllättävän mukavasti työt sujuu kotonakin. Olispa vaan kunnon työtuoli...
Todellakin kaipaan. Olen sinkku, minulla on ihana työpaikka, joka on myös tärkeä osa sosiaalista elämääni.
Aikaa jää työntekoon enemmän, kun sitä ei kulu työmatkoihin ja turhaan jaaritteluun työpaikalla. Kotona parempi keskittyä.
En kaipaa ja kammoan ajatustakin, että sinne pitäisi taas mennä. Minulla on kylläkin osa-aikatyö, ja siihen sopii etätyö kuin nenä päähän. Sen sijaan, että olisin päivän tai kaksi viikossa toimistolla, nyt teen muutaman tunnin joka päivä. Tämä tarkoittaa sitä, että vastaan sähköposteihin nopeammin kuin ennen. Tämä auttaa kaikkia asianosaisia. Toistaiseksi työpaikalla on oltu tyytyväisiä tähän ja toivon, että jatkossa saan tehdä etätöitä useamminkin.
Miten te, joiden lapset ovat kotikoulussa?
up.