Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että se elämä jota yritän rakentaa, tulee joku ottamaan pois

Vierailija
27.04.2020 |

Onko muilla (ollut) tällaista pelkoa ja jos niin miten pääsitte siitä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Validi pelko, joka voi toteutua vaikka jo tänään.

Vierailija
2/14 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pelko ei niinkään ollut ettÄ joku tulee ottamaan sen pois, vaan että sählään sen itse.

Se pelko johtui siitä, että en kokenut olevani tarpeeksi hyvä ansaitakseni niin hyvää elämä. Se meni ohi kun aloin hyväksyä sen, etten ole tarpeeksi hyvä ja sitten ajatella, että no ei oikeastaan tarvitsekaan. Ei elämää tai onnea ansaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ihan sitä elämää saanut mitä yritin.

Elämä usein menee niin kuin menee. Siinä täytyy vaan yrittää räpistellä mukana miten parhaiten taitaa.

Niinku nyt tää tautikin. Pilasi mun kevään suunnitelmani kokonaan. Ja varmaan monen muunkin.

Vierailija
4/14 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki viedään jossakin vaiheessa pois - siksi luopumisen ajatus pitäisi olla aina hyväksyen läsnä. Mitään me emme täällä omista, minään tavoite ei ole ”pysyvä”.

Vierailija
5/14 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ihan sitä elämää saanut mitä yritin.

Elämä usein menee niin kuin menee. Siinä täytyy vaan yrittää räpistellä mukana miten parhaiten taitaa.

Niinku nyt tää tautikin. Pilasi mun kevään suunnitelmani kokonaan. Ja varmaan monen muunkin.

No joo, pilasihan tämä tauti ne tehdyt suunnitelmat, mutta kyllä mun täytyy myöntää, ettei mun elämä siltikään hullumpaa ole. Edes tänä keväänä.

Onni on kyky muuttaa suunnitelmiaan sen mukaan, missä olosuhteissa niitä toteuttaa.

Vierailija
6/14 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut passiivis-aggressiivisten vihaajien ympäröimänä. Minulle on oltu ok päin naamaa, mutta haukuttu paljon selän takana. Olen halunnut katkaista siteeni tuohon, enkä jaa edes somessa elämästäni enää mitään. Pelkään näitä pahan puhujia. Saattavat vaikuttaa työhönikin negatiivisesti, joten en ole sitä mihinkään kertonut.

Vierailija
7/14 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska elämä sais joku ottaakkin sen pois...

Vierailija
8/14 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul ei oo tollasta pelkoa, muutaku oon huomannu et osa ihmisistä todella yrittää ottaa sen pois, vaikka mitään ei olisikaan, niin silti yrittää estellä. Tyyliin jos sanoisin että lähden roskakuskiks, niin koittais senkin estää XDD onneks omat haaveet ei oo mitenkää erikoisii. :'D

Vierailija
9/14 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kovemmin tavoittelee jotain sitä varmemmin tapahtuu jotain epätodellisen järkyttävää. Niin tapahtuu aina.

Vierailija
10/14 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä lailla jos tavoittelee vaan jotain, voi tapahtua jotain että suunnitelmat menee pieleen tai vaihtuu. tai jos ei tavoittele mitään, niin ei sitten etene mihkää.

Vierailija
11/14 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen."

Jeesus

Vierailija
12/14 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/14 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fobioihin saa apua psykiatriasta. Ei meillä mitään ole kuin lainassa. Paljonko saa mukaansa kuollessa?

Vierailija
14/14 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fobioihin saa apua psykiatriasta. Ei meillä mitään ole kuin lainassa. Paljonko saa mukaansa kuollessa?

Ei elämää voi medikalisoida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi