Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi kiusatulle paras ammatti,

Vierailija
27.04.2020 |

kun ainoa elämäntavoite on kosto?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailija. Kostokirjan (kierteellä) kirjoittamiselle tuskin mikään vetää veroja.

Narsistin Ego - runoja pahuuden ytimestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anestesialääkäri, kirurgi, gynekologi, huippumalli jne.

Vierailija
4/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjailija. Kostokirjan (kierteellä) kirjoittamiselle tuskin mikään vetää veroja.

Tämä voisi olla hyvä, jos pääsisi soluttautumaan kiusaajien nykyiseen elämään. Tämä vaatisi naamioitumista, koska tunnistaisivat minut kyllä vielä. Mutta laskettaisiinko se petokseksi? Pitäisikö mennä leikkaukseen asti? Olisin valmis mihin tahansa. Ymmärrän myös, että kyseessä tulee olemaan vuosien prosessi.

Vierailija
5/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anestesialääkäri, kirurgi, gynekologi, huippumalli jne.

4 ap. Ensimmäiset ymmärrän. En halua kuitenkaan olla ammatissani huono tai ns. jäädä kiinni. Ajatusta huippumallin takana en ymmärtänyt... Vai onko taustalla vain menestyminen, mikä tekisi kiusaajat kateellisiksi yms.?

Vierailija
6/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestys on paras kosto.

Vierailija
7/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menestys on paras kosto.

No ei todellakaan ole. Kukaan ei sellaista edes huomaa, ja nyyymaailmassa ”menestys” on täysin subjektiivinen käsite. Tuo on klisheisen äiti, jotta kostoa ei tapahtuisi ja oikeutta jaettaisi kovalla kädellä. Toinen on ”karma”.

Vierailija
8/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi olla hyvä, jos pääsisi soluttautumaan kiusaajien nykyiseen elämään. Tämä vaatisi naamioitumista, koska tunnistaisivat minut kyllä vielä. Mutta laskettaisiinko se petokseksi? Pitäisikö mennä leikkaukseen asti? Olisin valmis mihin tahansa. Ymmärrän myös, että kyseessä tulee olemaan vuosien prosessi.

Miksi tarvitsisi soluttautua? Joka vanhoja muistelee, _sillä_ tikulla silmään.

Vierailija
9/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma hoitaa heidät...tulet näkemään! Mene sinä eteenpäin elämässä ja nauti siitä mistä voit.

Vierailija
10/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karma hoitaa heidät...tulet näkemään! Mene sinä eteenpäin elämässä ja nauti siitä mistä voit.

Lässyti lässyti ja höpöhöpö. Tainnut tulla enemmänkin kiusattua?

Vierailija
11/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ammattini ei liity mitenkään siihen, että olen onnistunut näpäyttämään useampaa idioottia, kiusaajaa ja häirikköä.

Tai no, liittyy se sinänsä, että tienaan sen verran, että voin valita mistä tuotteet ja palvelut ostan. Ei ole pakko ostaa mitään paikallisesta yrityksestä, joka on paikkakunnan ainoa joka tuotetta/palvelua tarjoaa. Voin hankkia sen naapurikunnasta tai vaikka satojen kilometrien päästä. Ei ole pakko ostaa halvinta, kun voin ostaa kalliimpaakin, kun sillä saan palvelua enkä maksa mitään idiootille kiusaajalle.

Olen pieneltä paikkakunnalta kotoisin, ja valitettavasti muistini on hyvä. Esim. kaverini veljen firma on lähes ainoa, jolta voi ostaa paikallista puutavaraa. Mutta minäpä tilaan nekin naapurikunnasta :) Tuo kaverin veli on käyttäytynyt minua ja monia muita kohtaan niin typerästi ennen kuin isänsä firma siirtyi hänen nimiinsä, etten tuota firmaa halua tukea.

Tai paikkakunnalla on kolme LVI-alan firmaa, joista kahta boikotoin. Toisen pomo on soitellut minulle kännissä vonkauspuheluita ja hänellä työntekijänä entisiä kiusaajiani, toisen pomo on täysi kuspo työntekijöitään kohtaan. Ostan kaiken siitä kolmannesta firmasta, ja jos häneltä ei jotain saa, ostan naapurikunnasta.

En osta paikallisesta firmasta mitään, jos yrittäjä on kuspo. Tilaan mieluummin 300 km päästä ja maksan mieleläni rahdin.

Ja jos joku kyselee että miksi, niin mielelläni kerron. Joillekin entisille kiusaajilleni olen voinut ihan päin naamaa sanoa asiat. Ja jos siitä on noussut äläkkä, niin sitten vain hymyilen leveästi ja sanon että "Huomaatko nyt, olet edelleen yhtä mätä ihminen kuin ennenkin, joten miksi ihmeessä ostaisin sinulta mitään kun tuotteesi/palvelusi ovat ihan yhtä mätiä kuin sinäkin :)".

Jopa vanhempieni kuoleman jälkeen ostin hautausurakoitsijapalvelut naapurikunnasta. Se oli isän toive, joten sama toteutettiin äidinkin kohdalla. Uurnat hain kaupungin krematoriosta ihan itse.

Vierailija
12/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule yrittämään niin on kasa tikkuja sinun silmässäsi. Tuollaista p*skaa en enää kuuntele.

Vierailija
13/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomari?

Vierailija
14/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule yrittämään niin on kasa tikkuja sinun silmässäsi. Tuollaista p*skaa en enää kuuntele.

Kalikka kalahti, narsistikiusaaja älähti.

Vierailija
15/21 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, vanhoilla asioilla voi hyvinkin ”kostaa”. Ei kukaan oikeasti ”unhoda” tai ”mene eteenpäin”. Ihminen on tekojensa summa.

Vierailija
16/21 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kosto on tosiaankin tuo, että elää itse hyvän elämän, kouluttautuu ja tienaa hyvin, ja kieltäytyy ostamasta tuotteita ja palveluita kiusaajiltaan :)

Ammatilla ei niinkään väliä, kunhan palkka on hyvä. Tai no, ehkä joku kelan etuuksien käsittelijä, lääkäri, jne. Tai rekrytoija työpaikalla.

Itse olen ollut rekrytoimassa, ja olen kieltäytynyt palkkaamasta entisiä kiusaajia. Olivat he sitten kiusaajia, koulussa, opiskellessa tai entisellä työpaikallani. En palkkaa. Ja pystyn perustelemaan asiat hyvin, joten valituksiakaan ei ole tullut. Päinvastoin, pomo on vain tyytyväinen, etten palkkaa mätämunia pilaamaan työilmapiiriä :)

Haastatteluun saatan kyllä kutsua, on niin kiva katsella sitä vääntelehtimistä kun itse ihan asiallisesti keskustelen ja kyselen. Esim. millainen ihminen on tiimityössä, miten selviytyy itsenäisistä töistä, jne. Kun valehdellakaan ei voi kun minä tiedän totuuden, niin se totuuden mutisemisen kuunteleminen on kyllä viihdyttävää.

Vierailija
17/21 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä tahansa, missä pääsee rekrytoimaan uusia työntekijöitä :D

Vierailija
18/21 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/21 |