Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Määrittele urheilullinen mies

Vierailija
27.04.2020 |

Tuli jostain eilisestä ketjusta mieleeni miten määrittelet urheilullisen miehen. Näin he joskus kuvailevat itseään nettipalstoilla. Jos olet urheilullinen mies, kerro mitä urheilulajia harrastat ja kuinka intensiivisesti. Naiset toki saavat vastata myös.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spandex-ohjus.

Vierailija
2/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkistä pitää nousta 10 toistoa 100 kilolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus, en pidä itseäni urheilullisena vaikka salilla käyn ja harrastan maastopyöräilyä säännöllisesti. Itse ajattelen urheilullisen, että treenaa tavoitteellisesti eikä ole tämmöinen kuntoharrastelija niinkuin itse olen.

M37

Vierailija
4/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mielikuvissahan urheilullinen vastaa sellaista natumaksimikroppaa. "Ei tarvi olla mikään ällö lihaskimpppu, sellainen perus urheilullinen riittää :)" ja saatteeksi liitetään kuva natumaksimin saavuttaneesta tai hyvin lähellä sitä olevasta miehestä

Vierailija
5/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka harrastaa jotain urheilua. Salilla käynti ei ole urheilua.

Vierailija
6/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin että aika harva on urheilullinen. Itselleni tulee mieleen joku joukkuepaidassa 24/7 sporttaileva koutsi.

Vierailija
7/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaljamahaa,mutta ei mikään luikkukaan. Ryhdikäs,timmi ei bodattu

Vierailija
8/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa kävin salilla noin 3 kertaa viikossa. Nykyään sitten kehonpainotreeniä yhtä usein. Olen kyllä kiinnostunut monista eri urheilulajeista jos vaan seuraa löytyy. Omatoimisesti tulee lähinnä vaan tuota salia/kehonpainotreeniä tehtyä.

Käytän mieluummin tuota sanaa urheilullinen, koska se tuo esiin, että olen muutakin kuin pelkkä salimake. Niin monesti lukenut, että naisten mielestä salilla käyvät/sitä mainostavat miehet ovat turn off, niin pitää sitten käyttää muita sanoja

Vierailija
9/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus, en pidä itseäni urheilullisena vaikka salilla käyn ja harrastan maastopyöräilyä säännöllisesti. Itse ajattelen urheilullisen, että treenaa tavoitteellisesti eikä ole tämmöinen kuntoharrastelija niinkuin itse olen.

M37

Kun sanon haluavani urheilullisen miehen, tarkoitan sitä, miten kuvailit itsesi. Saliharrastus ei pakollinen.

Vierailija
10/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joku lajitausta tai liikuntatausta, tuntee jotain lajia.

Tietää, miten jossain lajissa kehitytään.

Kuitenkin nykyhetkessä mahdollista, että on kuntourheilijatasolla mutta liikkuu kuitenkin säännöllisesti. Eli sellainen ihminen, että tavoitteellisesti liikkuminen voisi viehättää, mutta vamman tai aikataulujen takia ei kuitenkaan liiku kuin kuntourheilutasolla.

Toisaalta sitten voisi odottaa, että jos kuntoilee säännöllisesti, niin sellaiset perustason suoritukset onnistuu.

Odottaisin myös, että lajissa tai lajeissa, joita harrastaa, on myös jotain hengästyttävää liikuntaa. En siis pitäisi urheilullisena sellaista, joka harrastaa pelkästään kävelyä tai vaikka frisbeegolfia tai golfia (vaikka kuinka muuten olisivatkin kivoja ja hyviä harrastuksia).

Lajeja on niin erilaisia niin on siksi vaikea määritellä, mikä kuntotason sitten pitäisi olla.

Yleensä urheilullinen mies (tai ihminen) osaa nimetä lajin tai lajit joista tykkää.

Sitä mietin, voiko urheilullinen olla lihava. Sanoisin, että vain sen verran, ettei se ole este suorittaa jotain lajia.

N

Vierailija
11/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin mielestä olen urheilullinen mies ihan vain solakan kroppani perusteella. Erään keuhkojen kuuntelun jälkeen omakannasta sain lukea tällaisen arvion, liikuntatottumuksia ei kyselty. Totuus on, että liikuntaa tapahtuu tapauksessani ainoastaan töitä tekemällä kaupassa ja koiran kanssa kävelylenkeillä. Olen sattunut voittamaan geenilotossa, lihakset erottuvat luonnollisen hoikkuuden vuoksi.

Vierailija
12/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hengästy portaissa, lihakset erottuvat vähän.

Vierailija
13/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ilmoitus riittää

Vierailija
14/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen tykkää seurata urheilua

Vierailija
15/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta urheilullisuuteen kuuluu, että ihmisestä löytyy sopivassa suhteessa kestävyyskuntoa, voimaa ja teknistä osaamista/ketteryyttä. Mikään yksipuolinen salibodari tai maratoonarikuikelo ei siis ole urheilullinen. Liikunnallinen ehkä muttei urheilullinen. Urheilullinen henkilö on liikunnallisesti monipuolinen ja -lahjakas.

Vierailija
16/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielikuvissahan urheilullinen vastaa sellaista natumaksimikroppaa. "Ei tarvi olla mikään ällö lihaskimpppu, sellainen perus urheilullinen riittää :)" ja saatteeksi liitetään kuva natumaksimin saavuttaneesta tai hyvin lähellä sitä olevasta miehestä

Heh, muistan elävästi, kuinka jollain keskustelupalstalla nainen sanoi, ettei miehen tarvitse olla mikään lihaskimppu, että ihan tavallinen kroppa kelpaa. Sitten hän laittoi esimerkiksi sen kuuluisan kuvan Daniel Graigista uimahousuissa :D Yllättävän moni nainen on täysin pihalla siitä, kuinka paljon vaivaa salilla täytyy vuosien ajan nähdä, että lihakset kasvavat edes hieman.

Vierailija
17/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen tarkoittaa mulle ihan kokonaisvaltaista terveellistä elämäntapaa. Jotenkin yhdistän urheilullisuuteen liikunnan harrastamisen lisäksi terveellisen ruokavalion ja muutkin terveelliset elämäntavat. Esim tupakoivaa saliharrastajaa en kuvailisi sanalla urheilullinen. Enkä lihavaa koiranulkoiluttajalenkkeilijää. Mielipiteitä tässä kai kysyttiin, tää on mun.

Vierailija
18/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen Mr. Stud. Joka yö, koko yö.

Vierailija
19/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen mies on sellainen, jolla erottuu selvästi vatsalihakset ja verisuoni hauiksen päällä (cephalic vein). Hoikka, muttei alipainoinen. Paino 75 ja 85 kg:n välissä. Aineita käyttävät massamonsterit eivät ole urheilullisia ainoastaan tyhmiä ja sisältä sairaita.

Vierailija
20/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuu vähintään 3 x viikossa sekä lihaksia että kestävyyttä. Rasvaprosentti max. 15, sekin varmaan liikaa. Ei makkaroita kyljissä, ei mahaa, ei isoa takapuolta, eikä myöskään tikkukäsiä tai - jalkoja. Syö vähärasvaisesti ja terveellisesti, ei tupakoi, alkoholiakaan ei pysty juomaan liikaa, jos haluaa pysyä timminä.

Hyvin harvinaista Suomessa.