Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies epäilee minua jatkuvasti pettämisestä vaikka en ole antanut aihetta

Vierailija
27.04.2020 |

Ei luota vaikka sanon etten petä. Jos lähden johonkin ja olen liian pitkään pois kotoamme (petän), jos laittaudun liian kauniiksi kauppaan/asioille (petän), harrastuksiin sekä baariin menen vain (pettämään). Jos en anna hänen katsoa puhelintani kun hän haluaa (petän) Jos en vastannut heti kun yritti soittaa (petän)
En ole antanut aihetta epäillä ja silti mies epäilee. Itkettää. :(

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuspula on ihan riittävä syy lopettaa suhde, molemmin puolin. Jos puolisoni ei uskoisi sanaani, niin en sitä kauaa katselisi. Toisaalta, jos puoliso myös valehtelisi minulle, olisi se myös deal-breaker.

Vierailija
22/35 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen ja kontrolloiva tyyppi käyttää myös tätä keinoa saadakseen toisen itsetunnon alas. Kohta alat varomaan menemisiäsi ja tekemisiäsi, alat käyttäytymään niinkuin toinen haluaa, koska et jaksa ainaista riitaa asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistinen ja kontrolloiva tyyppi käyttää myös tätä keinoa saadakseen toisen itsetunnon alas. Kohta alat varomaan menemisiäsi ja tekemisiäsi, alat käyttäytymään niinkuin toinen haluaa, koska et jaksa ainaista riitaa asiasta.

Ja silti väittää että rakastaa.

Vierailija
24/35 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
25/35 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia kynnysmattoja sitä naisista löytyykin! En voi naisena ymmärtää, kuinka joku voi ottaa tuollaista zontaa vastaan. Kyllä täytyy olla surkea vässykkä ja mielenkipeä, että tuollaista kyttäämistä suvaitsee. Kasvata selkäranka, ap!!!

En pysty tuntemaan minkäänlaista empatiaa tällaisia naisia kohtaan, jotka ovat täysin äijänsä kontrollin alla. Nooh, itsepäs kohtalonne valitsette, ja turvakodeilla riittää asiakkaita, koska on täysin varmaa, että tuollainen sekopäisen pakkomielteinen kyttääminen muuttuu jossain vaiheessa ruumiilliseksi väkivallaksi. Jos et ymmärrä lähteä sairaasta suhteesta, niin jää sitten, mutta älä kitise myöhemmin, kun olet vähän väliä ensiavussa milloin minkäkin asian takia!

Vierailija
26/35 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lapsi

Vierailija
27/35 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse pettää tai suunnittelee sitä.

Vierailija
28/35 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti epäilee ihan aiheesta....

Vierailija
29/35 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävän oloinne mies. Ehkä petetyksi joutunut

Vierailija
30/35 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa antaa aihetta epäillä, kun kerran epäilee joka tapauksessa.

Tämä oli ainut keino jolla itse osasin/pystyin irroittautumaan saman tyyppisestä myrkyllisestä suhteesta. 10 vuotta pyörähti ja puolet siitä aikalailla hukkaan elämästäni.

Komppaan sivusta tätä, samanlainen kokemus. Parempi olisi erota ensin, mutta olin tuossa tilanteessa niin sekaisin ja jumissa että päädyin pettämään. Olin jo saanut rangaistuksen joten itse rikos ei tuntunut enää väärältä. Kuitenkin halusin vielä yrittää, en olisi tahtonut erota vaikka pelkäsinkin sen olevan vääjäämätöntä. Niin siinä viimein kävikin. Harmi, ettei mennyt ihan oppikirjan mukaisesti.

Vierailija
31/35 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies juo, valittaa että petän. Hän jaksaa jankuttaa tätä vaikka koko yön! Ei tunti, ei kaksi, vaan  vuorokausi, toinen.... jne.

Minulla riittää aloittajalle sympatiaa. Koti on yhteinen. Minne tästä hyppää yks kaks. Kuuntelen syytöksiä. Toivoisin että hiljenee, mutta ei hiljene. 

Ja en petä. Mutta ei asian sanominen auta.

Vierailija
32/35 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja syysi olla parisuhteessa tuollaisen mihen kanssa on ? Niin mikä ?

Rakastan häntä

Rakkaus ei ole mikään syy jatkaa suhdetta joka on huono.

Vierailija
33/35 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää on helppo: se itse pwttää sua. 100% varma juttu.

Vierailija
34/35 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosi?

Vierailija
35/35 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloinen mustasukkaisuus on myös yksi harhaluuloisuushäiriötyyppi. Se on psykoosisairaus eli henkilön todellisuudentaju on häiriintynyt. Mikään vakuuttelu tai todiste ei käännä tällaisen henkilön päätä. Googlettakaa. Jotkut jopa epäilevät, ettei heidän lapset olekaan heidän omiaan oikeasti. Ja kun isyystesti kertoo, että ovat ne, henkilö ei silti usko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi