Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona-aikana olen tajunnut, kuinka paljon avokonttori syö työtehoa!

Vierailija
27.04.2020 |

Olen kotona paljon aikaansaavampi ja tehokkaampi ja pirteämpi ja onnellisempi.

Avokonttorissa on äänessä aina samat ruikuttajat, aina samat ongelmat, ja keskittyminen on vaikeaa. Esimies ei ymmärrä tätä, kun kuuluu näihin metelöijiin.

En usko, että saan jatkaa etätyössä, vaikka minun kohdallani työt sujuvat huikean hyvin!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Kaipaan kyllä ihmiskontakteja mutta kotona työ tulee hoidettua ilman turhia keskeytyksiä. Siinä mielessä nelipäivänen viikko varmasti ajaisi saman asian, yhden päivän verran viikosta menee turhanpäivisiin pulinoihin.

Vierailija
2/5 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Kaipaan kyllä ihmiskontakteja mutta kotona työ tulee hoidettua ilman turhia keskeytyksiä. Siinä mielessä nelipäivänen viikko varmasti ajaisi saman asian, yhden päivän verran viikosta menee turhanpäivisiin pulinoihin.

KYLLÄ! En ymmärrä miksi toiset esimiehet edes vastustaa tätä. Miksi toimistolla ei käydä vuoroin, tai sitten siellä kävisi ne jotka haluaa! Ei kaikki kaipaa juuri työkavereita, sosiaalisen elämän voi hoitaa niiden oikeiden ystävienkin kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina haaveillut löytäväni työn jota voisi tehdä kotona. En pärjää näissä toimistojen ja muiden joukkotyöpaikkojen käärmeenpesä-meiningeissä.

Vierailija
4/5 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta. Sitten vielä innokkaimmat pulisijat kertoilevat loputtomia tarinoita lasten kakan väristä, lemmikkien toilailuista ja siitä miten eivät voi olla jos ei ole jotain tekemistä koko ajan. Työt tehdään sitten työpäivän jälkeen ja uhraudutaan kun taas tuli imaista työtä tehtyä.

Vierailija
5/5 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta. Sitten vielä innokkaimmat pulisijat kertoilevat loputtomia tarinoita lasten kakan väristä, lemmikkien toilailuista ja siitä miten eivät voi olla jos ei ole jotain tekemistä koko ajan. Työt tehdään sitten työpäivän jälkeen ja uhraudutaan kun taas tuli imaista työtä tehtyä.

Tämä!!! Nyt ne esimiehet jotka mitään ymmärtävät, varmasti kannustavat jatkossa etäilyyn!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi