Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira intoutuu liikaa kun lähdetään ulos

Vierailija
27.04.2020 |

Koira on ollut mulla vajaa pari vuotta mutta ei siis tullut mulle pentuna. Kun se oli ollut mulla vuoden, se keksi haukkumisen. Nyt kun ollaan lähdössä ulos niin lähes joka kerta koira hakee lelun ja haukkuu eikä suostu tulla luokse että saisin hihnan laitettua.

Siinä se kiertää mua lelu suussa ja pitää ärsyttävää ääntä. Oon koittanut kutsua namin kanssa luo (vapaana tulee luokse kyllä) mutta ei auta. Luulen ettei huonoon käytökseen saisi reagoida mutta en pääse ikinä lähtemään ellen ota lelua siltä pois suusta. Olen koittanut myös sitä että lähden sitten ilman koiraa, silloin se hämmentyneenä tiputtaa lelun ja menee istumaan, mutta kun avaan oven niin sama ruljanssi jatkuu.

Nyt apua koiratietäjät!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon paasto ja katsotaan sitten totteleeko rotta ))

Vierailija
2/7 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko sellainen, että ettet lähde ennen kuin koira rauhoittuu? Istut alas vaikka kaikki ulkovaatteet päällä ja lähdette ulos vasta sitten kun on lopettanut tuon hulinan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et anna koiralle mitään huomioo ennen kuin se on rauhoittunut. Ota kaikki lelut pois? Vakka puoli tuntia ennen lenkkiä. Koiran huomioimatta jättäminen tarkoittaa sitä että et puhu, et koske et reagoi mihinkään koiraan liittyvään.

Vierailija
4/7 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko sellainen, että ettet lähde ennen kuin koira rauhoittuu? Istut alas vaikka kaikki ulkovaatteet päällä ja lähdette ulos vasta sitten kun on lopettanut tuon hulinan.

Koitin tätä joskus, mutta 20min kattoon tuijottamisen jälkeen meni hermo ja lopetin. Voisin kyllä koittaa lyhentäisikö lelujen ajoissa poisotto yhtään tuota hulinaa.. pelkään vaan että koira oppii siihen että lelut pois tarkoittaa että kohta lähdetään jolloin hulinat alkaa siitä..

Vierailija
5/7 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko labbis? Mun labbismix tekee samaa, odotan, että rauhoittuu ja laitan remmin vasta sitten.

Vierailija
6/7 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko labbis? Mun labbismix tekee samaa, odotan, että rauhoittuu ja laitan remmin vasta sitten.

Sekarotuinen on enkä tiedä mitä rotuja. Voi olla jotain noutajaa.

Otin tänään lelut pois ja haukkuminen alkoi heti kun otin hihnan käteen. Tuli kuitenkin istumaan suht nopeasti, vain muutaman minuutin shown jälkeen.

Vierailija
7/7 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, haluaako se vihjaista, että heitellään lelua ulkona?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän