Harmittaa sukulaisten ja kaikkien muidenkin ennakkoluulot seksuaalisuuteni suhteen
Olen komea ja urallani menestynyt mies enkä ole koskaan ollut naisen kanssa sillä lailla. En tietenkään miestenkään kanssa. Ja siitä pääsemmekin asiaan: kaikki uskovat kivenkovaan tietävänsä että olisin homo.
Minua tämä harmittaa vaikka se ei elämääni sinänsä suuntaan tai toiseen muutakaan. Olen sataprosenttinen hetero. Koen hyvin loukkaavaksi luulot koskien seksuaalisuuttani. Miksi se aina meneekin niin että kun hyvännäköinen ja muutenkin kaikin puolin täydellinen mies on ilman naista, niin se on heti homo? Eihän miehettömistä naisistakaan sanota että he ovat lesboja.
En minä ole koskaan ollut mikään perinteinen mies joka toimisi kuin perusmiehen "kuuluisi" toimia. Olen sellaiseen aivan liian moniulotteinen, herkkä ja ajatteleva tyyppi.
Kommentit (20)
Ole omaitsesi, antaa muitten jupista.
Niinpä ja ketään ei myöskään ikinä epäillä aseksuaaliksi.
No et sinä mikään sataprosenttinen heterokaan ole jos et koskaan ole naista pannut.
Komea et ole jos et ikinä naista ole saanut
Vain vaatimattomuutesi ylittää komeutesi, niinkö ap?
En tuomitse, mutta anna kun arvaan, olet pedo?
Moninaisuutta maailmaan mahtuu ja se on ok, vaikka monilla ihmisillä onkin tarve lokeroida kanssaihmisiään. Toki makuuhuoneasiat kuuluvat privaattielämään, mutta jos haluat jollekulle avautua, auttaisiko, että "tulisit kaapista" esimerkiksi aseksuaalina - mikäli tämä määritelmä vastaisi jotenkin omaa kokemustasi ja identiteettiäsi?
Vierailija kirjoitti:
No et sinä mikään sataprosenttinen heterokaan ole jos et koskaan ole naista pannut.
Jo näkemättä tietää, että tyhmyysprosenttisi hipoo ylärajoja.
Vierailija kirjoitti:
Moninaisuutta maailmaan mahtuu ja se on ok, vaikka monilla ihmisillä onkin tarve lokeroida kanssaihmisiään. Toki makuuhuoneasiat kuuluvat privaattielämään, mutta jos haluat jollekulle avautua, auttaisiko, että "tulisit kaapista" esimerkiksi aseksuaalina - mikäli tämä määritelmä vastaisi jotenkin omaa kokemustasi ja identiteettiäsi?
Avainsana on "privaattielämä".
Jos toisen seksiasioita kysellään asiattomasti, voi vasta vastautelulla ja pyytää kysyjää /olettelijaa kertomaan kaikille omasta privaattielämästään, miten menee, millaisiksi arvioi omat seksitaitonsa asteikolla 1-10, miten luulee kumppaninsa ne arvioivan jne.
Vierailija kirjoitti:
Eihän miehettömistä naisistakaan sanota että he ovat lesboja.
Sanotaanhan? Ja onhan se nyt aika epänormaalia että kaikinpuolin täydellinen heteromies olisi ikisinkku ja vailla mitään naiskokemuksia, käytöshän sen paljastaa että naiset eivät kiinnosta. En tosin ymmärrä miksi oltaisiin vakuuttuneita homoudesta, homoilla kun voi täysin avoimesti, itse veikkaisin täydellistä kiinnostuksen puutetta seksiin ja romantiikkaan tai pedofiliaa.
Mites masturboinnit, ehkä olet aseksuaali, big deal.
Aloituksen aiheena oli se, että Ap:ta harmittaa sukulaisten ja muiden oletukset hänen seksuaalisuudestaan. Hän ei missään vaiheessa sanonut seksuaalisuutensa olevan ongelma. Vastauksista suurin osa keskittyy pohtimaan hänen seksuaalisuuttaan ja siihen mahdollisesti liittyviä ongelmia, ei itse aihetta.
Ap:lle sanoisin, että toimivin keino on opetella olemaan välittämättä muiden näkemyksistä ja spekulaatioista.
Minua häiritsee lähinnä se, että ap sanoo olevansa komea mies jota häiritsee se mitä hänen sukulaiset ajattelee hänen seksuaalisuudestaan. Se on jotenkin outoa.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä ja ketään ei myöskään ikinä epäillä aseksuaaliksi.
Aijaa, itse olin olettanut erään kaverini oleva aseksuaali. Olin tosi yllättynyt kun hän kertoi olleensa useammankin naisen kanssa, ei ollut koskaan aiemmin tullut naiset tai miehet puheeksi. 😁
Pieni itsekehu omasta ulkonäöstä haisee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo näkemättä tietää, että tyhmyysprosenttisi hipoo ylärajoja.
No ei todellakaan, vaan hyvin älykäs, korkeakoulutettu ja johtavassa asemassa. Toki tyhmäkin tietää että normaali heteromies harrastaa seksiä naisten kanssa.
Kasvata munat