Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko shampoota tms (ei väri) joka peittää ekat harmaat?

Vierailija
26.04.2020 |

Sain viimein oman värin pitkään tukkaan takaisin kasvattamalla kolme vuotta vanhas väriä pois. Nyt tukassa oma väri ja on ihan hieno... mutta prkl alkanut harmaita tulla! Niitä on vain vähän, siellä täällä yksi tai kaksi mutta silti!
En halua alkaa värikierrettä taas. Onko mitään shampoota, color maskia tms joka tarttuisi harmaaseen mutta ei olisi juurikasvu-väri kuitenkaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostais, kertokaa!

Vierailija
2/6 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu.

Tarjoan Nobel palkintoa kenelle tahansa, joka paljastaa täällä toimivan tuotteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi kaksi harmaata hiusta ja ne häiritsisivät minua ylenpalttisesti, niin nyppisin ne pois.

Vierailija
4/6 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi kaksi harmaata hiusta ja ne häiritsisivät minua ylenpalttisesti, niin nyppisin ne pois.

Esim. Thaimaassa on ihan yleinen näky nähdä naisia istuksimassa jossain porukalla ja jonkun pää on pinsettikäsittelyssä. Mitä sitä koko päätä värjäämään parin hiuksen vuoksi.

Vierailija
5/6 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on punaiset hiukset ja niiden seassa harmaa näyttää aika hassulta. Kokeilin joskus punaisille hiuksille tarkoitettua palashampoota ja se jotenkin muutti hopeansävyiset hiukset mattahopeaksi, niin etteivät ne erottuneet läheskään yhtä selvästi. Pakkauksessa luvattiin, että shampoo syventää omaa hiusväriä, mutta ei värjää. En tiedä haitko tällaista tuotetta, mutta kannattaa kokeilla.

Vierailija
6/6 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin mä tein ekoille harmaille. Kampaaja leikkas ne, ei nyppiny.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi