Voiko koronatestistä kieltäytyä?
Kommentit (12)
Miksi kukaan kieltäytyisi? Eihän siitä mitään haittakaan ole. Vai onko rokotevainoharhaisuus mennyt niin pitkälle että nyt jo jostain testistä kuvittelee saavansa narkolepsian tai mikrosirun?
Itse kieltäydyin. Tosin syy oli se että olin jo viikkoa aiemmin käynyt siinä
En tiedä. Itse olisin halunnut kieltätytyä lapseni testaamisesta, kun tiedän, että kyse ei ole koronasta ja lapsi itkee ja pelkää testiä. Mutta eipä tässä nyt auta.
Romaniasta tai Skopjesta tulevalla lennolla Suomeen saapuessa voi. Muuten ei.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006613023.html
Että näin hyvin korona pysäytetään rajalle.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Itse olisin halunnut kieltätytyä lapseni testaamisesta, kun tiedän, että kyse ei ole koronasta ja lapsi itkee ja pelkää testiä. Mutta eipä tässä nyt auta.
Voit vaatia että näyte otetaan ihan vain nielusta. En miäkään suostuisi siihen, että nenään tungetaan mitään puikkoja.
Ei voi. Poliisi tekee lähetteen lääkärille joka tekee lähetteen m**lisaira*laan.
Pidä sitten hauskaa!
Koronatestitikuissa on nanopartikkeleita- itse tulen kieltäytymään niin testeistä kuin rokotteistakin- ihmiskokeet "lääketieteen" nimissä na-t _si Saksassa tuottivat nurnbergin sopimuksen, jota nyt rikotaan perustuslaillisten oikeuksien ja ihmisoikeuksien lisäksi törkeällä ja äärimmäisen röyhkeällä tavalla- vastuu on ainaa toimenpiteen tekijällä, ei määräyksen antajalla-jos minut pakotetaan testaukseen/ottamaan piikki, olen laatinut selkeän hoitotahdon, jossa ilmoitan, että kuka tahansa on se hlö tai taho,joka kyseiset pakkotoimenpiteet mahdollisesti suorittaa, tulee olemaan taloudellisessa korvausvastuussa minulle/lähiomaisilleni,mikäli sairastun/saan vammoja/kuolen.
Kaikki tapaamiset, puhelut/muut yhteydenotot terveydenhuollon ja viranomaisten kanssa tulee jokaisen itsestään välittävän nauhoittaa oman oikeusturvansa vuoksi- mieluiten salaa jottei, kuten esim. sirelpuun tapauksessa,joka ei ole todellakaan ainoa laatuaan, poliisi/muu laittomuuden toimeenpanija ihmisoikeuksien rikkoja , ei voi poistaa todistusaineistoa todellisista tapahtumista.
Voi kieltäytyä, väkisin ei oteta. Testi perustuu vapaaehtoisuuteen. Joissakin tapauksissa lääkäri voi määrätä testiin.
Eikös ne hakannut sen Meriken kun ei ottanut?
Siellä testeissä käynti altistaa koronalle.