Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko koronatestistä kieltäytyä?

Vierailija
26.04.2020 |

Jos sellaista ehdotetaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä testeissä käynti altistaa koronalle.

Vierailija
2/12 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan kieltäytyisi? Eihän siitä mitään haittakaan ole. Vai onko rokotevainoharhaisuus mennyt niin pitkälle että nyt jo jostain testistä kuvittelee saavansa narkolepsian tai mikrosirun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi.

Vierailija
4/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kieltäydyin. Tosin syy oli se että olin jo viikkoa aiemmin käynyt siinä

Vierailija
5/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse olisin halunnut kieltätytyä lapseni testaamisesta, kun tiedän, että kyse ei ole koronasta ja lapsi itkee ja pelkää testiä. Mutta eipä tässä nyt auta. 

Vierailija
6/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romaniasta tai Skopjesta tulevalla lennolla Suomeen saapuessa voi. Muuten ei.

Vierailija
7/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006613023.html

Että näin hyvin korona pysäytetään rajalle.

Vierailija
8/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itse olisin halunnut kieltätytyä lapseni testaamisesta, kun tiedän, että kyse ei ole koronasta ja lapsi itkee ja pelkää testiä. Mutta eipä tässä nyt auta. 

Voit vaatia että näyte otetaan ihan vain nielusta. En miäkään suostuisi siihen, että nenään tungetaan mitään puikkoja.

Vierailija
9/12 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Poliisi tekee lähetteen lääkärille joka tekee lähetteen m**lisaira*laan.

Pidä sitten hauskaa!

Vierailija
10/12 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronatestitikuissa on nanopartikkeleita- itse tulen kieltäytymään niin testeistä kuin rokotteistakin- ihmiskokeet "lääketieteen" nimissä na-t _si Saksassa tuottivat nurnbergin sopimuksen, jota nyt rikotaan perustuslaillisten oikeuksien ja ihmisoikeuksien lisäksi törkeällä ja äärimmäisen röyhkeällä tavalla- vastuu on ainaa toimenpiteen tekijällä, ei määräyksen antajalla-jos minut pakotetaan testaukseen/ottamaan piikki, olen laatinut selkeän hoitotahdon, jossa ilmoitan, että kuka tahansa on se hlö tai taho,joka kyseiset pakkotoimenpiteet mahdollisesti suorittaa, tulee olemaan taloudellisessa korvausvastuussa minulle/lähiomaisilleni,mikäli sairastun/saan vammoja/kuolen.

Kaikki tapaamiset, puhelut/muut yhteydenotot terveydenhuollon ja viranomaisten kanssa tulee jokaisen itsestään välittävän  nauhoittaa oman oikeusturvansa vuoksi- mieluiten salaa jottei, kuten esim. sirelpuun tapauksessa,joka ei ole todellakaan ainoa laatuaan, poliisi/muu laittomuuden toimeenpanija  ihmisoikeuksien rikkoja , ei voi poistaa todistusaineistoa todellisista tapahtumista.

Vierailija
11/12 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kieltäytyä, väkisin ei oteta. Testi perustuu vapaaehtoisuuteen. Joissakin tapauksissa lääkäri voi määrätä testiin.

Vierailija
12/12 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne hakannut sen Meriken kun ei ottanut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi