Mitä luokkasi pahimmasta häiriköstä tuli?
Onko joku pärjännyt elämässä myöhemmin, vai onko se vain väistämätön alamäki?
Kommentit (72)
En tiedä, ei meillä ollut sellaista..
Vierailija kirjoitti:
Luokan ainoa rikkaasta perheestä tuleva poika, joka oli todella rasittava kiusankappale, aina poikkiteloin ja aina "homottelemassa" kaikkia muita (ysärillä koulussa oli jostain syystä muotia "homo!" haukkumasanana), paljastui aikuisiällä itse homoksi. Ah the irony.
Ei mitään homoja vastaan.
Kaunista, persuelämää parhaimmilaan!
Joskus noita pahimpia kiusaajia pitäis läiskiä vanhempana pesismailalla.
Onneksi iso osa menee hautaan melko pian.
En tiedä eikä edes kiinnosta.
Oli myös luokan pahin kiusaaja.
Ylipainoinen, vaikeasti alkoholisoitunut, lukutaidoton elämäntapatyötön, joka asuu poste restante-osoitteessa.
Kuoli 18-vuotiaana. Kuulemma hukkui kännissä.
Mistäpä minä tietäisin. Muutin pois sieltä valaistulta hautausmaalta heti kun pääsin ja olen todella aktiivisesti unohtanut kaikkien luokkalaisten nimetkin.
Luokkakokouskutsuihin en ole vaivautunut edes vastaamaan.
Kansainvälisesti arvostettu huippuvalokuvaaja. Hän toimi koulussa siten, kuten hänen annettiin toimia, hän oli kietonut naisopettajat ns. pikkusormensa ympärille ja teki mitä halusi.
Nuo kiusaajat usein kuolee nuorena. Espoossa ja Helsingissä Jari Sarashomo sekä Aleksanteri stuppi vetää lippu pystyssä.
Ala-asteella oli luokalla.
Nyt taitaa olla yksi tämän hetken Suomen kuuluisin henkilö. Vaimon nimi alkaa M kirjaimella.
pk-seudulla nykyään hotshot kiinteistövälittäjä. En ostaisi kyseiseltä mieheltä banaaniakaan, mutta ilmeisesti hyvin menee :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luokan ainoa rikkaasta perheestä tuleva poika, joka oli todella rasittava kiusankappale, aina poikkiteloin ja aina "homottelemassa" kaikkia muita (ysärillä koulussa oli jostain syystä muotia "homo!" haukkumasanana), paljastui aikuisiällä itse homoksi. Ah the irony.
Ei mitään homoja vastaan.
Kaunista, persuelämää parhaimmilaan!
Ei vois vähempää kiinnostaa persut tai mikään politiikkap*ska. Tuo oli vain tositarina.
Vierailija kirjoitti:
Professori
Samoin. Onkohan sama tyyppi, vai onko tämä tavallinen tarina?
Vierailija kirjoitti:
Nuo kiusaajat usein kuolee nuorena. Espoossa ja Helsingissä Jari Sarashomo sekä Aleksanteri stuppi vetää lippu pystyssä.
Eli mitä nämä tekivät?
Kuoli nelikymppisenä perheenisänä sydänkohtaukseen.
Professori