Suurimmat herkkusi?
Minulla maustamattomat sipsit ja sweet chili dippi, sekä makeista britakakku.
Tykkäätkö enemmän suolaisesta vai makeasta?
Kommentit (27)
Ehdottomasti suolaiset herkut on vastustamattomimpia. Suosikkeja on sipsit, sekä joku hyvä pastasalaatti. Ja pizza :D
Itse tehdyt karjalanpiirakat aavistuksen lämpimänä vielä ja mynävoi siihen päälle.
Mieheni "juustotikku", mutta ei se nyt konkreettisesti niin kovin suuri herkku ole.
Sweet chili -dippi on kyllä herkkua, itse tykkään syödä sitä Bravo-sipsien kanssa. Makeista masariinileivokset, joko valmiina kaupasta tai itse tehtynä. Terveellisemmistä taas paahdettu parsa (parsakaali uunissa tai tankoparsa grillillä) sopivalla suola- ja öljymäärällä.
Geishat ja Mariannet. Maha ei enää kestä perunalastuja tai pastasalaatteja.
Suolaisen (ja rasvaisen) ystävä olen, toisinaan on kiva herkutella tilaamalla jokin oikein herkullinen burgeri tai pizza tmv. ja nautiskella punkkulasillisen kera.
Makea maistuu sitten satunnaisesti "erityistilanteissa", esimerkiksi nyt vappuna munkit uppoaa varmasti!
suupala vaan kirjoitti:
Mieheni "juustotikku", mutta ei se nyt konkreettisesti niin kovin suuri herkku ole.
Hyi h..vetti, ettekö ole hykeeniasta kuulleet?
Vierailija kirjoitti:
suupala vaan kirjoitti:
Hyi h..vetti, ettekö ole hykeeniasta kuulleet?
Gouda-kalu on parasta.
Thai-cube vihreä curry-kastikkeella, siihen lisäksi sipulia ja itsetehtyä sitruunaista kastiketta
Juustolajitelma, jossa on neljää eri juustoa viipaleina. Niiden seuraksi juustokeksejä.
Margherita-pizza. Makeista herkuista pehmeä suklaakakku, jossa on loksahtava suklaakuorrute.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Banaaniletut lohilojäätelöllä 😍 Jäätelösooda, nyt vappun kunniaks jäätelösima! 🙂
Jäätelö, sellainen missä on jotain rapeaa, pähkinöitä ja suolakinuskia. Porkkanakakku omalla reseptillä. Hunajapaahdetut mantelit.
Suolaisesta flammkuchen ja erityisesti mieheni tekemä shepherds pie.
Vierailija kirjoitti:
Sweet chili -dippi on kyllä herkkua, itse tykkään syödä sitä Bravo-sipsien kanssa. Makeista masariinileivokset, joko valmiina kaupasta tai itse tehtynä. Terveellisemmistä taas paahdettu parsa (parsakaali uunissa tai tankoparsa grillillä) sopivalla suola- ja öljymäärällä.
Parsa = tankoparsa
Kaali = parsakaali
Ihan eri kasveja...😂
Suolainen ja rasvainen.
Pizza, spagetti kastikkeella, makaronilaatikko...
Sokeria en tarvitse yhtään, kunhan saan vatsan täyteen jotain hyvää suolaista.
Tällä hetkellä mämmi ...ja ei, en ole Juha Mieto.
Voileipäkakku 😋