Tunnen rakkautta yhteen ihmiseen siksi että hän on niin hyvä?
Minun on helppo rakastaa häntä. Ihan kuin nämä tunteeni olisivat reaktio siihen millainen hän on.
En tiedä tykkäävätkö kaikki hänestä? Onko hän vain ihminen "minun makuuni", olemmeko jossain määrin samanlaisia. Vai onko hän yleisesti sellainen. En tiedä onko hän onnellinen, voi olla tai sitten ei mutta minä rakastan häntä. Ehkä?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Missä hän on hyvä, matikassa vai jalkapallossa?
Olemus on aivan ihana. Joku sisin mikä välillä heijastuu ulos.
ap
Sepä kiva juttu. Kiva kuulla että ilmassa on virusten lisäksi rakkauttakin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kauniisti sanottu!
Miksi väittämässäsi on kysymysmerkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kauniisti sanottu!
Se on vaan totuus.
ap
Kerro hänelle. Tässä on elämäsi, sitten kun se on ohi on myöhäistä. Hyvä ihminen ei loukkaannu ja jos ei tunne samoin hän kertoo sen satuttamatta sinua.
Jos ajatellaan polaarisesti, niin yleensä ihminen on yhtä hyvä kuin pahakin.
Mikähän se tällainen tyyppi oikein on. Joku normisti tyyni mannekiini joka välillä purskahtelee nauramaan tai purkaa turhautumistaan = sisin heijastuu.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentynyt olen. Tiedostan että hän on hyvä ja reagoin siihen tunteilla mutta onko se rakkautta?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kauniisti sanottu!
Se on vaan totuus.
ap
Tai siis se mitä minä näen, ja kun sanon mitä näen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentynyt olen. Tiedostan että hän on hyvä ja reagoin siihen tunteilla mutta onko se rakkautta?
ap
Minusta tuo kyllä kuulostaa siltä aidoimmalta rakkaudelta. Ei vain romanttiselta. Osaat kohdata hänet ja hän sinut. Vain täysin avoin ihminen voi aistia tuon mainitsemasi sisimmän piilotetun energian joka heijastuu sitten sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Onko tunne platoninen, vai onko siinä mukana myös jotain seksuaalista?
Minulla vähän sama juttu, en tosin ole rakastunut mutta ihastumista on. Kaikkein naurettavinta tässä on se, että olen tavannut ko. ihmisen kerran. Mutta tuolla ensitapaamisella oli selkeää kipinää meidän välillä. Ja tulihan sitä vastakaikua myös.
En tiedä mikä hänessä vei niin jalat alta. Karisma? Luonne? Tapa kohdella ihmisiä käsittämättömän hyvällä tavalla?
Tavallaan pientä ikävää tunnen häntä kohtaan, mutta kerkesin hänestä nähdä myös sen negatiivisen puolen, mistä yllätyin. Tämän takia vähän ahdistava olo, koska huomasin siinä vaiheessa ettei meistä ikinä voisi tulla mitään. Muutenkin ollaan molemmat todella tulisia persoonia, minkä takia yhteentörmäyksiä tuli pahasti.
Emme ole hetkeen oltu millään tavalla tekemisissä, mutta silti ajattelen häntä usein ja ikävöin hänen positiivista puolta ja sitä, mitä tuona yhtenä iltana oli. Tiedän, että ikävöin pelkkää mielikuvaa ja se ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei, jos et tunne häntä. Rakastat muodostamaasi mielikuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Milloin ihmisen sitten tuntee?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Onko tunne platoninen, vai onko siinä mukana myös jotain seksuaalista?
Pystyn katsomaan kummillakin "silmillä". Hellillä ja seksuaalisesti.
ap
Mietit, onko hän kaikille samanlainen. Jos hän onkin ”kaikille hyvä”, olet ihastunut mukavaan ihmiseen. Se ei kuitenkaan vähennä sitä tunnetta, jota hän sinussa synnyttää. Suosittelen, että tutustut häneen lähemmin. Vain näin voit selvitää, voisiko siitä kehittyä molemminpuolinen rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Milloin ihmisen sitten tuntee?
ap
Ei välttämättä koskaan täysin jos ei ole avoin ja rehellinen. Rakkauden tunteen kokemus syntyy osalla aiemmin ja toisilla myöhemmin. Luulen että osaat vastata omaan kysymykseesi itse. Siis tunnetko riittävän hyvin rakastaaksesi.