Mua ahdistaa..voiko joku jutella?
Ollaan eroamassa miehen kanssa. Tänään mies sanoi että viihtyy paremmin yksin kuin kanssani. Ollaan asumuserossa. Yli 20v liitto takana. Löydänkö koskaan enää ketään muuta joka haluaa minut. Ahdistaa!!!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin löydät. Mitäs nalkutit
Katsos, oikein päivänsäde eksynyt ketjuun jakamaan muille omaa "onneaan".
Aikanaan löydät kyllä uuden elämänkumppanin. Minäkin löysin. Mutta kipeää tekee eron alussa ja sen saa myöntää. Ainakin itselleen. Erokipua ymmärtää kyllä sellainen, joka itse on sen kokenut. Kauheaa se oli minullekin. Toipuminen vie aikaa mutta sinäkin toivut kyllä.
Jussi onko pöllö luonasi nokosilla?
Tsemppiä AP! Erosin itse taannoin, joten luulen tietäväni, mitä käyt läpi. Tässä neuvoja omasta polustani:
Väestöliiton sivulta (https://vaestoliitonterapiapalvelut.fi/) löytyy pitkä liuta ammattiauttajia. Kannattaa etsiä sieltä itselleen sopiva henkilö, ja varata netti- tai puhelinterapia. Maksaa 125 € tunnilta, mutta pääset varmasti sen avulla pahimman akuutin tilanteen yli. Kallista, mutta saat pikaisesti apua.
Mitä tulee uuden rakkauden löytämiseen, niin eihän sitä voi ikinä tietää mitä elämä eteensä tuo. Nyt sinun on kuitenkin aika keskittyä itseesi ja omaa parantumiseesi. Uusi suhde tulee sitten, kun on tullakseen. Tasapainoisessa ja itseäsi rakastavassa tilanteessa se on kuitenkin helpompaa, ja kummallekin osapuolelle reilumpaa. Joten nyt katse omaan napaan, kokoat itsesi tuosta erosta ja sitten vasta mietit uusia rakkauksia.
Tee asioita, joista saat mielihyvää. Jos tulee paha paikka, niin soita ystävälle. Lenkkeile, kuuntele musiikkia, maalaa jne. Mikä nyt ikinä onkaan sinun juttusi. Ja muista, että elämä helpottaa pikkuhiljaa.
Ja pieni disclamer tähän loppuun: itse palasin yhteen mieheni kanssa, ja parisuhde on tauon jälkeen paremmalla pohjalla kuin ikinä. Ja minä käyn edelleen heti eron jälkeen aloittamassani terapiassa.
Tuntuu etten selviä tästä ikinä...auttakaa!!!
Ap
Punainen pilleri pelastaa.