Onko kunnioittavaa nimitellä naista ämmäksi
Kommentit (39)
Aina pidetty haukkumasanana, kuten myös eukko-sana
On loukkaus ämmiä kohtaan jos Nooraa sanoo ämmäksi.
Kunnioitettu olkoon mooseksen poika !
Kunnioitettu olkoon hän!
Zinc
Ottaen huomioon Juhan iän ja pohjalaisuuden niin suodattaisin asian. Lapset kakaroita, naiset ämmiä ilman mitään ilkeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon Juhan iän ja pohjalaisuuden niin suodattaisin asian. Lapset kakaroita, naiset ämmiä ilman mitään ilkeyttä.
Kyllä tuo nimenomaan ilkeydeltä kuulostaa, sekä lapsia että naisia kohtaan. Se, että joku esiintyy lupsakkaana ei tarkoita, etteikö olisi vittumainen.
Noora itse tuossa ohjelmassa puhuu miehistä äijinä. Siinähän ei mitään eroa, jos joku sanoo naista ämmäksi.
Oiii.....rakastan Juhaaaa. En tota Juhaa, mutta Juhaa. Juha on NIIN ihana.
Mites emäntä ja mamma vaimosta sanottuna
Vierailija kirjoitti:
Negatiivinen ihminen tuo N
...tun ännä.
oli hyvä farmi ohjelmassa. Osasi paljon sellaista mistä muilla ei ollut tietoa...hiukan hällä on kuitenkin niitä
Minulta on ainakin usein sensuroitu tuo sana jos olen täällä sitä yrittänyt kirjoittaa. Ihmettelen että nyt menee läpi.
mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo nimenomaan ilkeydeltä kuulostaa, sekä lapsia että naisia kohtaan. Se, että joku esiintyy lupsakkaana ei tarkoita, etteikö olisi vittumainen.
Etelä-Pohjalainen kaverini nimitti lapsiaan kakaroiksi. Otti eka korvaan mutta tajusin tuon kulttuurisidonnaisuuden sitten.
Äijä- sana on nuoren naisen käyttämänä täysin eri asia..poweria
Mun naisen nimi on M.
Kai se sitten on ookoo.