Onko noloa jos alkaa itkemään hierojalla
Kommentit (13)
Hugh Grant joskus kertoi jossain haastattelussa itkeneensä monta kertaa hierojalla hallitsemattomasti, kunnes jossain vaiheessa itku ei enää tullut. Ehkä hieronta on sellainen tilanne, jossa keho tavallaan vapauttaa siihen kertynyttä kipua tai tuskaa.
Kivusta vai nautinnostako itkit? Kiroillut kyllä olen, kun hieroja on löytänyt oikein makean kipeän paikan.
Vierailija kirjoitti:
Hugh Grant joskus kertoi jossain haastattelussa itkeneensä monta kertaa hierojalla hallitsemattomasti, kunnes jossain vaiheessa itku ei enää tullut. Ehkä hieronta on sellainen tilanne, jossa keho tavallaan vapauttaa siihen kertynyttä kipua tai tuskaa.
Stoori meni kylläkin suunnilleen näin:
The Notting Hill star appeared on The Late Late Show with James Corden and revealed he once sought professional help after suffering an apparent meltdown in 2007 following a trip to the Maldives.
"I went mad in 2007. I got massaged into madness," he said.
Hugh claimed that, while others love to relax on holiday, he found himself committing to "about 30 massages a day" to overcome his "extreme boredom".
But it was only on the plane home that he realised something wasn't right.
"I got on the plane to go home, open a newspaper reading the football results - and burst into tears," he said. "And I couldn't stop crying for three weeks. It was completely absurd.
"I'd go to a cafe and they'd say, 'You want skimmed milk or regular?' and I'd burst into tears. So I went to see shrinks then."
Joitakin ei ole vaikkapa koskettu pitkiin aikoihin. Kun joku sitten koskettaa, tulee itku.
Jos ihminen on empaattinen ja ystävällinen, kyllä.
Minulta pääsi itku kun kävin ekaa kertaa hierojalla. Ehkä siinä tosiaan alkoi erittää jotain hormoonia, koska itku tuli ihan luonnostaan. Muistan kyllä jääneeni sinkuksi muutama kuukausi aiemmin. Ehkä se oli se toisen ihmisen kosketus ylipäätään sitten.
Puhuin tästä myöhemmin eräälle toiselle hierojalle ja hän kertoi, ettei se ole mitenkään ihmeellistä, joillekin hänenkin asiakkaistaan on käynyt samoin.
Minulta pääsee useasti itku parturissa.
Olen nukahtanut hierojalle muutamaan otteeseen. Kerran oli aivan ihana mieshieroja, jonka kosketus sai värinöitä aikaan. Jatkoimme viestittelyä, mutta en kehdannut ehdottaa sen enempää.
Minua ei ole kosketettu kymmeneen vuoteen. Alkaisin varmaan itkeä ihan valtoimenaan.
Minä olen itkenyt pari kertaa lääkärillä. Kerran olin tosi kipeä ja toisella kerralla lääkäri oli niin ihana, että se myötätunto sai minut itkemään. En osannut odottaa, että lääkäri olisi osoittanut myötätuntoa ja lohduttanut stressaavassa tilanteessa. Tapauksesta on jo 12 vuotta, mutta muistan vielä lääkärin nimenkin. Voihan se hierojalla on olla samantyyppinen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen itkenyt pari kertaa lääkärillä. Kerran olin tosi kipeä ja toisella kerralla lääkäri oli niin ihana, että se myötätunto sai minut itkemään. En osannut odottaa, että lääkäri olisi osoittanut myötätuntoa ja lohduttanut stressaavassa tilanteessa. Tapauksesta on jo 12 vuotta, mutta muistan vielä lääkärin nimenkin. Voihan se hierojalla on olla samantyyppinen tilanne.
Minun tapauksessani hieroja suositteli tuoksuöljyjä. Hän hieroi ihanalla tavalla, olisin ollut valmis muuhunkin kuin pelkkään hierontaan.
Huutanut kivusta ja nauruiymtkenyt. Eli joo on käynyt.