Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffailu ja tapaaminen

Vierailija
26.04.2020 |

Olen jutellut yhden kerran erään henkilön kanssa ja hän ehdottaa jo nyt tapaamista. Miten nämä jutut yleensä menee? Mun mielestä tää tuntuu liian nopealta. En tiedä hänestä juuri mitään. Korona ja tapaamiskiellot on kyllä tiedossa ja niiden mukaan toimin, mutta onko näin nopea toiminta yleistä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähde kovin nopeasti treffeille ja juttelen enemmän vain sellaisten miesten kanssa, jotka ovat samoilla linjoilla. 

Mutta miksei sitä voisi tavatakin, jos siltä tuntuu? Kunhan et lähde mihinkään kaupungin pimeimmälle luontopolulle treffailemaan, missä ei varmasti näe muita ihmisiä. 

Vierailija
22/33 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi treffeille yhden juttelun perusteella, mutta muutamassa päivässä kyllä, jos olisi normitilanne.

Näin korona-aikana treffien sijaan sopisin varmaan videopuhelun.

Jos alat jutella jonkun kanssa deittipalstalla, niin jatkuuko se juttu yleensä monta päivää putkeen ja sitten tapaatte? Eikä esim. että juttelun välillä on useita päiviä? Olen ihan pihalla näistä "säännöistä". :D

ap

En ole ollut nettideiteillä varmaan kymmeneen vuoteen, mutta silloin kun olin niin kiinnostavan ihmisen kanssa viestiteltiin parin-muutaman päivän ajan ja sitten tavattiin. Jos toinen oli useamman päivän hiljaa, niin harvoin se juttu siitä enää jatkui.

Älä avaudu ventovieraalle ihmiselle kovin henkilökohtaisista asioista. Äläkä erehdy kuvittelemaan, että joku voisi olla "Se Oikea" vain viestittelyn perusteella. Vaikka juttu sujuisi kuinka mukavasti, on erittäin epätodennäköistä, että tapaaminen johtaa molemminpuoliseen ihastumiseen.

Äläkä anna oikeaa koko nimeäsi ja yhteystietojasi ennen kuin olette tavanneet. Käytä prepaidia ja tekaistua sp-osoitetta.

Kiitos vastauksesta. Taidan deletoida profiilini tuolta ja jatkaa yksin. Ei ole mua varten.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään netissä voi esiintyä kenenä tahansa tai vaikka 10v vanhoilla kuvilla on ihan normaalia haluta nopeaa livetapaamista. Ei mene "ajan tuhlaamiseksi" sellaiseen, joka on valehdellut kaiken. Mutta en sopisi mitään heti ensimmäisenä päivänä, mutta viikon sisään kyllä.

Vierailija
24/33 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymuoti on tuota, että mahdollisimman nopeasti kahville. Ei ole kato aikaa hukattavaksi toivottomiin tapauksiin.

Itse olen muutaman nettideittisukupolven takaa ja silloin juttelin tosi pitkään langoilla ennen kuin tavattiin. Se oli kyllä sitten menoa kertaheitolla, kumpikin oli ehtinyt rakastua toiseen juttelun lomassa niin syvästi kuin se vain ilman tapaamista on mahdollista. En silti enää nykyaikana lähtisi niin pitkään viestittelyyn, mutta ajat olivat silloin toiset. Silti parin viestin jälkeen kahville kuulostaa aika ei-minulta.

Vierailija
25/33 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TerveisiäKuopioon kirjoitti:

Kävin Kuopiossa erästä yh isää tapaamassa. Kamalaa. En toisten mene.

Etunimen ensimmäinen kirjain?

Vierailija
26/33 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä kysytään valokuvaa ja jos sitä ei heti irtoa, niin se oli siinä. Ja sitten pitäisi tavata ennen kuin tietää toisesta käytännössä mitään ja puhelinnumero/face/sähköposti pitäisi antaa jo ennen tapaamista.

Vierailija
27/33 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö tuo koronavouhotus tuoda tähänkin ketjuun?

Vierailija
28/33 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitikö tuo koronavouhotus tuoda tähänkin ketjuun?

No se nyt vaikuttaa kaikkeen.

Vierailija
29/33 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää hyvät ihmiset videopuhelumahdollisuutta nyt, kun sellainen on. Google Hangouts on helppo ottaa käyttöön vaikka anonyymeilla sp-osoitteilla. Skypen ilmaisversio on ihan riittävä, WhatsApp sopii jos on jo vaihdettu puhelinnumerot tai käytössä prepaid. Onhan se nyt ihan eri asia muutaman viestin jälkeen puhua "kasvokkain" kuin vain kirjoitella.

Vierailija
30/33 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha suhtautua noin tiukkapipoisesti asiaan, vasta kun tapaatte kasvokkain niin tiedätte että onko kemiaa.

MIksi lykätä tapaamista? Kävelyllä voi käydä milloin vain.

Sopikaa lyhyehkö tapaaminen jonnekin julkiselle paikalle, jonnekin, missä on paljon ihmisiä. Jos molemminpuolinen kiinnostus selviää siitä, jatkakaa viestittelyä, ja sopikaa toinen ja kolmas vähän pitempi tapaaminen julkiselle paikalle. Jos kaikki on vieläkin OK, tavatkaa muuallakin.

Vierailija
31/33 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäkää hyvät ihmiset videopuhelumahdollisuutta nyt, kun sellainen on. Google Hangouts on helppo ottaa käyttöön vaikka anonyymeilla sp-osoitteilla. Skypen ilmaisversio on ihan riittävä, WhatsApp sopii jos on jo vaihdettu puhelinnumerot tai käytössä prepaid. Onhan se nyt ihan eri asia muutaman viestin jälkeen puhua "kasvokkain" kuin vain kirjoitella.

Samaa mieltä. Erityisesti, jos ei asuta niin lähekkäin, että voi spontaanisti lähteä vaikka heti kävelylle yhdessä. Minulla on ihan samanlaisia kokemuksia kuin tuolla edellä on kerrottu, eli että kirjoitellessa olen jo kuvittellut ihastuneeni mieheen, mutta kun olemme tavanneet, olen tiennyt välittömästi että ei nappaa. Pelkkä kirjallinen ilmaisu ja still-valokuva ei kerro yhtään mitään siitä, millaista ihmisen seurassa on, miltä hän todellisuudessa näyttää jne. Videopuhelu valottaisi hänen persoonaansa edes hieman paremmin.

Vierailija
32/33 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon suunnitellu pitäväni skypedeittejä sit kun alkaan taas treffaileen. Ei tarvi välittää mistään koronasta ja saa hengailla kotisohvalla.

Vierailija
33/33 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan nähdä jo suht nopeesti. Jos vaikka viestittelee aktiivisesti 2 viikkoa, omassa päässä on muodostunut mielikuvitushenkilö, ja totuus voi olla täysin eri. Kun perusasiat selvitetty, sitten kahville ja jos molemmille sopii, jatketaan tutustumista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän