Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meitä herkkiä ihmisiä aina satutetaan?

herkkis
26.04.2020 |

Miksi meitä herkkiä ihmisiä aina satutetaan? Miksi meidät koetaan uhkaksi? Miksi meidät halutaan nujertaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on yleinen käsitys että vahvuus on hyve.

Jos jatkuvasti ilmoittelee muille että hän on pärjäävä ja vahva niin veikkaan silloin asioiden olevan täysin päinvastoin.

Vierailija
22/25 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen herkkä, mutta en kyllä välitä paskaakaan, vaikka mua koitettaisiin "nujertaa". Jos joku arvostelee herkkyyttäni, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Itse arvostan herkkyyttä muissa ihmisissä, silloin on myös helppo arvostaa sitä itsessä :)

Nimenomaan. Koen oloni erittäin epämukavaksi kovien ihmisten seurassa. Sellainen "kylmyys" hohkaa heistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Itse olen toooodella herkkä ja itkenkin vähän väliä aiheesta kuin aiheesta. Otan myös erittäin helposti itseeni ja onneksi tunnistan ja tunnustan tämän vähemmän mukavan piirteen itsessäni. Luulen, että suurin osa loukkaantumisistani johtuu tästä, eikä suinkaan siitä, että kukaan minua yrittäisi nujertaa. Vaikka olen herkkä, en silti ole mikään arka ansarikukka. Ei herkkyys tarkoita automaattisesti sitä, että olisit arka ja pelokas. Jotkut tietysti voivat olla sitäkin.

Vierailija
24/25 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska heikot näkevät tilaisuutensa tulleen osoittaa olevansa parempia.

Vierailija
25/25 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaikuttaa herkiltä, mutta ytimessään ovat kovia. Siksi uskaltavat näyttää herkkyyttä. Useimmistä ihmisistä ei tiedä yhtään mitään, voi tehdä vain oletuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi