Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*ENSKAT MAANANTAINA*~

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotin uuden pinkan kun en nähnyt ainakaan uutta. En olekaan kerennyt kiireisen ovis-viikonlopun aikana piipahtaa, mutta luin nopskaan ne läpi äsken. voi olla, että en ihan kaikkea muista, sillä tänään on hektinen SYNTYMÄPÄIVÄ ja kädet syyhyää yms. :)

Ensinnäkin lomalaisille isot aploodit, meikäläinen edelleen täällä saunamaisessa toimistossa paahtaa, ja täällä on hiljasta ku huopatossutehtaalla. pirun lomalaiset >:)

Peipposkalle paljon tsempitystä ja bd:t!!!!

Oliko se sofia, jonka autoon oli murtauduttu ja kaikkea muuta hyvinkin ikävää... On tosi harmillinen juttu tuo! Onneksi oli vakuutukset kunnossa. Hanki iso paha vahtikoira pihalle koirankoppiin niin uusinta-yrittäjät saa maistaa omaa lääkettään! :)

Sitten taisi olla piinailijoita yms., KAIKILLE BEEDEETÄ JA KESÄPLUSSATOIVOMUKSIA!

Uusille enskailijoille (nimiä ei nyt vaan muista) teretulemast!

miauu: Ei me sit ihan täy rapusiskoja olla, damn :)

ON: Ovis melkein ohi, nää kaks päivää vielä mahdollista puputtamista, mutta h-hetki tainnut jo ohi olla :) Kyllä sitä tulikin pupuiltua oikein urakalla että hoh-hoijjaa :) Nyt jos ei tärppää niin miten sitten! Ollaan uuden asunnon vuokrasopimusta menossa kirjottelemaan, se oli kiva uus ylläri.

kp 16/28 :)

eipä tässä kummempaa,

Plussatuulia kaikille ja nauttikaa kesästä!

Vierailija
2/16 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raapustelen nyt muutaman rivin ennen kuin häviän maisemista taas muutamaksi päiväksi. Ettette ihan unohda olemassaoloani... :)

Kahlasin viime viikon pinot läpi supernopeudella yrittäen löytää plussauutisia, mutta eipä niitä viime viikon aikana näyttänyt ilmaantuvan. Toivottavasti tällä viikolla saamme kuulla hyviä uutisia. Ainakin piinailijoita oli valmiina odottamassa testitikku kädessä. bd!!!

Galluppejakin oli ollut jos jonkilaista. Vastailen nyt niihinkin aikani kuluksi. Meillä on ollut yhteiset rahat siitä asti kun yhteen muutettiin. Ja hyvin on toiminut. Yhteiset menot on helppo kuitata yhteiseltä tililtä eikä niitä omiakaan menoja ole koskaan tarvinnut selitellä tai lupia kysellä. Mutta jokainen omalla tavallaan. Tämän mallin olen saanut kotoani omilta vanhemmilta ja hyvin sielläkin se homma sujui.

Kasvatusasioissa olen teidän muiden kanssa samoilla linjoilla, rakkautta ja rajoja sopivassa suhteessa. Työssäni ala-asteen opena näen jos jonkinlaista kasvatuksen tulosta ja tiedän ainakin sen, mitä omien lapsieni kanssa EN missään tapauksessa tee. En anna koko perheen/kodin/maailman pyöriä " enkelikiharaisen pikku-prinsessan" tai " pilkesilmäisen Vaahteramäen Eemelin" mielitekojen mukaan, koska sellainen maailman napa -asenne ei muiden ihmisten seurassa pidemmän päälle toimi. On se niin kurjaa riidellä 7-vuotiaiden kanssa kaikista mahdollisista asioista ja kuunnella kimitystä siitä, kuinka kotona saa tehdä sitä ja tätä eikä kukaan koskaan valita.... No, tulipas oikein kesälomalaisen tilitystä.

Horoskoopiltani olen vesimies ja mieheni on huomionkipeä Leijona. En oikein usko näihin horoskooppijuttuihin, mutta onhan niitä kiva lueskella ja etsiä yhteneväisyyksiä

).( ei kuulu mitään uutta. Huomenna alkaa luge-kuuri ja toivotaan, että tädin seuraava vierailu tulisi normaalisti parin viikon päästä, tai jäisi sitten kokonaan pois hyvän uutisen vuoksi. Jälkimmäiseen toiveeseen en oikein jaksa uskoa, pessimismi nostaa päätään täälläkin.

Muutamasta rivistä tulikin kunnon kirjoitelma. Jätän kommentit seuraavaan kertaan, jotta jää muillekin tilaa kirjoitella. Auringonpaistetta kaikille tasapuolisesti!

-desejo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa maanantaita jokaiselle tasapuolisesti!

Ja heti aluksi tsemppiä piinailijoille ja plussaonnea jokaiselle enskalle, jospa tässä kuussa kaikki meistä saisi sen plussan!!! Ja niille joille sattunut ikäviä asioita, kyllä asiat aina selviää!

Täällä ei mitään kummempia, koiravauva saapunut taloon lauantaina ja nyt kaksi koiruusta touhuaa ja höpöttää täällä. Eli kiirettä pitää, kun saa vahtia molempia!

Kp vissiin 20/jotain eli ei mitään erikoista. On sellainen tunne että ei ole tärpännyt ja jotenkin tuntuu ettei tärppääkään vähään aikaan. Jostain tämä tunne tulee, en tiedä mistä...liekö sitten olen oikeassa vai väärässä, jää nähtäväksi. Ehkä mua varten on joku suunnitelma, että saisin ensin työpaikan ja sitten vasta plussaa=)...heh....aina täytyy yrittää ajatella että kaikelle on tarkoituksensa.

Mökille olisi ihanaa lähteä koirien kanssa

Vierailija
4/16 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko liittyä porukkaan mukaan!? Meillä ollaan kovasti alettu yrittämään ensimmäistä lasta ja olen lueskellut täällä näitä vauva palstoja. Täällä tuntuu liikkuvan mukavaa porukkaa. Takana on nyt kahdet luomut ja harmiksemme ei ole vielä tärpännyt, mutta yrittämistä jatketaan ahkerana=) Täti tuli taas kylään 2pvä. Olisi kiva päästä mukaan vaihtamaan kuulumisia ja kokemuksia.

- Tamsku

Vierailija
5/16 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Täällä alkoi tänään toinen kesälomaviikko ja aikasta vähän olen ehtinyt palstailla, mutta se on toisaalta hyväkin juttu.. ehtiihän sitä sitten taas koko pitkän talven istumaan koneen ääressä sekä töissä että kotona.. no ei ajatella vielä sitä vaan nautitaan kesästä!![/color]

[color=blue]Aikasta pihalla olen mitä kaikkea täällä on tapahtunut, plussia yritin metsästää, mutta eipä niitä tainnut uusia olla.. Noh.. jospa tällä viikolla niitä sitten tulisi :)*bd* kaikille piinailijoille![/color]

[color=fuchsia]Uusiakin oli ilmestynyt, ainakin Tupu, Sikurisokeri ja Kesämorsian2006. Tervetuloa kaikille tasapuolisesti! Ihan oikean pinon valitsitte, täällä on vallan mainio meininkin :)[/color]

[color=blue]Galluppia oli jos jonkinlaista, ainakin raha-asioista. Meillä on vielä ns. omat rahat, johtuen siitä että meillä on niin eri määrät omaisuutta, koska miehellä oli mm. talo jo ennenkuin tavattiin, niin olisi sitten epäreilua jos yhteiseltä tililtä makseltais talolainoja jne. Vuoden päästä kun on häät tehdään myös talokaupat että minä omistan puolet ja avioliiton aikanahan on muutenkin turvallisempaa maksella yhdessä asioita vaikka ne olisikin vain toisen nimissä.. tietyistä asioista tehdään tällöin avioehto ja tietyt taas kuuluu avio-oikeuden piiriin jota sitten yhdessä maksellaan. Luultavasti meillä tulee avioliitonkin aikana olemaan omat tilit, mutta talous on kuitenkin silleen yhteinen.. toinen maksaa toista ja toinen toista..[/color]

[color=fuchsia]ON: täällä piinaillaan jo ihan täpöllä.. tosin aika pessimistisissä tunnelmissa, tein nimittäin just aamulla testin (aconin erittäin herkän) ja negahan se oli :( Jotenkin olisin voinut kuvitella että olisi tärpännytkin, kun oli vähän oireitakin siihen suuntaan, mutta kun ei niin ei. Tosin nyt on menossa vasta kp 30/28-35 eli onhan vielä toivoa että se ei vielä näkyisi.. ovulaation mukaan nyt olis suunnilleen tasan se kaks viikkoa oviksesta, kun ovistesti näytti pari viikkoo sitten sunnuntaina plussaa. Mulla on oikeastaan kakskin syytä toivoa että menkkoja ei tulisi.. eka on tietysti se tärkein, jota ei tarvi edes mainita.. toinen on se että tällä viikolla olis tarkoitus käydä monessa paikassa reissussa.. mm. kylpylään on pari yötä varattuna, olisi paljon kivempi kun ei tarvisi tamppoonien kans räpätä.. noh.. katsotaan miten käy, niinkuin sanoin en tosiaan enää usko että oon raskaana mutta testailen loppuviikolla vielä jos ei tätiä näy..[/color]

[color=blue]Jahas.. jos minä menisin tästä tekemään jotain.. vaikkapa pakkailemaan laukkuja kun huomenna lähdetään.. Olen linjoilla varmaan torstaina ennenkuin taas perjantaina jatketaan matkaa..[/color]

[color=fuchsia]Mukavaa viikkoa kaikille ja vilkutukset tutuille!![/color]

[color=blue]T. Juli *pessimistinen piinailija*[/color]

Vierailija
6/16 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämorsian ja tamsku: tervetuloa joukkoon mukaan :). Päivittelen tota meidän ensikoiden esittelypinoa, jos kävisitte laittamassa pienen esittelyn sinne, niin saisin lisättyä teidät mukaan.

Juli: Sulla on siellä vielä jännät paikat, toivottavasti se nega vaihtuu vielä plussaks bdbd

Mikäs on peipposkan tilanne, jokos testailit?

Ulkona olis nätti ilma, ja mä täällä vaan ahkeroin töissä. Mutta onneks kesää on vielä jäljellä ja toivottavasti nättejä ilmoja riittää vielä mun lomallakin. Nyt takaisin työn pariin :)

-Sara-Maria-

Vierailija
7/16 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara-Maria: Mistäs se sellainen esittelypino löytyy niin tiedän laittaa tietoni sinne?

Vierailija
8/16 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tässä helteessä (työhuoneessani reilut +30 astetta...) muuta sanoa, kuin että tervetuloa taas uudet, joita en vielä ole toivotellut! Mukavimman pinon löysitte! :)

Tamsku: uusin esittelypino löytyy seuraavan otsikon takaa (kävin nostamassa sitä ylemmäs):

♥~♥~♥ ENSIKOT 2.7.2006 ♥~♥~♥

Palaillaan, kun selviän pois tästä pätsistä! ;)

Vierailija
9/16 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen nettipimennon aikana oli jälleen tapahtunut kaikenlaista ja galluppejakin ollut urakalla.

Hienoja kasvatuspohdintoja olitte laitelleet palstalle. Kiitos niistä! Olen itse samoilla linjoilla: arki täyttyköön rutiineista ja maailma pyörikön muualla, kuin lapsukaisen navan ympärillä (ainakin napatyngän irtoamisen jälkeen;)! Mutta saahan nähdä, että mitä siitä meidänkin kullanmurusta tulee lopulta?!;) Toivoisin kuitenkin etten tappaisi rutiineillani kaikkea luovuutta ja kokeilunhalua lapsesta. Oivaltamisen ilon ja uteliaisuuden soisin säilyvän.

Serenity ja ersu: onnittelut koiravauvoista! Varmasti ihquja otuksia!

Uuden uutukaiset enskakamut tervetuloa palstailemaan! Ykköshyvä palsta meillä täällä!:)

Piinailijoille peukutusta kovasti, uusi plussa-aalto olisi tervetullut!

Missäs Yedo on? Onko tilanne helpottanut yhtään?

Sofia: Voimia tuollaisen koettelemuksen jälkeen! Toivon hyviä yöunia ja pelonkarkoitusta sinne!

desejo: extralugepeukutukset!;)

Tappert: saitkin jo hyviä neuvoja venyttelyistä, ensin lyhyet palauttavat ja vasta myöhemmin pitkät ¿mojovat¿ venyttelyt. Mitäs muuta me sulle voitaisiin neuvoa urheilun saralla?;) En urheile enkä valmenna, mutta olen alan opintoja hiukan tehnyt¿ Minkäs sorttimentin reeniä sulla on meneillään?

Niistä nippailuista en tosiaan minäkään tiedä sanoa, että missä milloinkin ovat. Tuon endon vuoksi mulla on ¿nippailuja¿ tädin tullessakin aina polvista napaan saakka joka puolella.

On: täti karautti paikalle vasta tänään, vaikka odottelin jo lauantaina käymäsille! Nyt näyttää tilanne varmistuneen niin, että minä saan piinailla seuraavan kerran vasta lokakuussa, kun mies kotiutuu. Tapaamme kyllä elokuussa mutta sekin kierto jäänee harjoitteluksi! Muutama kuukausi enää ja sitten, vau! Plussatkaahan muut sillä välillä, niin tavataan sitten syksyllä kaikki masukkaiden joukossa!

ai niin ja Viipuli: kyllä hihitytti, kun kirjoitit niin nätisti kasvatuksesta ja sitten lupasit näyttää takapuolta Soffun rosmoille;). Osaat varmasti hassutella! ;)

Vilkutuksin,

nellamaija

Vierailija
10/16 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tamsku: tervetuloa joukkoon! Itsekin vasta palstaantuneena täytyy sanoa, että oikein loistavan paikan olet löytänyt :)

ON: täti kurvas paikalle duunissa (taas!!) ma aamupalaverin aikaan - mahtoi naamani olla palaverin ajan kärsivä, kun kokoajan mielessä pohti vain, että mahtaakohan pikkuhousunsuoja riittää... sitten ampaisin päätteeksi vessaan nopeusluokkaa valo.

No - eteenpäin sanoi mummo lumihangessa, elikkäs huhtivauvaa toivomaan. Harmittaa kyllä ihan pirusti, kun oli niin fiiliksissä, mutta ei niin ei (totean täällä kotona koneen ääressä baileys lasi jäillä vieressä - aahh...). Kolmas yritys alkaa siis seuraavaksi, joten ei tässä vielä mitään hätää.

Muille piinaajille tsemppiä! Toivottavasti moni plussaa +++++++ !!

Kommentoin lisää iltasella, kun nyt pitää juosta miestä auttelemaan talon valttauksessa. Valttimaali muuten haisee ihan kamalalle.

Vierailija
11/16 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pikavisiitille tänne.. Töissä aivan tuskaa kun on niin julmetun kuuma. Päässä heitti tänään oikein urakalla ja tämä kuumeilija koitti laittaa asian raskauden piikkiin, mutta totuus on että en usko olevani paksuna kun mikään ei siihen viittaa. Ärsyttää vaan kun päähän mahtuu vaan se asia et millon täti tulee kylään.. Hajottaa.....

Ainakin Tappert ja Juliaana taisivat olla samassa veneessä. Toivottavasti te plussaatte!

Gallup taisi olla niin tiukka etten ehdi siihen nyt vastata, mutta aion pohtia asiaa aikani kuluksi illemmalla. Hyvähän noita asioita on miettiä jo nyt vaikka eihän asiat mene niinkuin ne on päässään ajatellut. Valitettavasti.

Tulen tänne avautumaan myöhemmin viikolla tädin kera.

Paju kp31/34

Vierailija
12/16 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ajoissa kotona. Teki niin mieli kaupassa tullessa kiertää apteekin kautta testi hakemassa, mutta sinne se vielä jäi. Jotenkin on kuitenkin sellanen olo että tänne se täti seuraavaks kyllä löytää, ja näemmä kohtalaisen kierron kanssa kp 39 ku mennään.

Killalle kiitos ku huomasit uusimman esittelypinon nostaa. Tamsku sen jo löysikin ja uusin on nyt sitten tämän päivän päivämäärällä. Töissä semmosessa tohinassa ja olan yli koko ajan katselle kirjottelin, ettei mitään määrää.

Peipposkalle ja Nellalle pahoittelut sen tätiriiviön saapumisesta.

Piinailijoille paljon plussapölyä bdbd

Salaatin tekoon ja sitten nyppimään rikkaruohot tuolta kukkapenkeistä

-Sara-Maria-

Vierailija
13/16 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että uusi yrityskierto lähti liikkeelle, mutta mitä vielä,

Testasin tänään PLUSSAN +++!!

Taustaa; Lopetin pillerit alkuvuodesta, menkkavuoto ollut sen jälkeen melko niukkaa, ja nyt viimeisimmät vielä niukemmat, pelkkää ruskeaa vuotoa. Joten varasin tänään lääkärin ajan, noitten menkkojen takia. Ja menin töistä kotiin ja ajattelin testata varmuudeksi, koska lääkäri kumminkin kysyy. Niin hämmennys oli melko suuri kun Pregentin stick testiin tuli kaksi viivaa. Testasin vähän myöhemmin vielä Clearbluen kynätestillä ja plussaahan sekin näytti, että kait se on uskottava?

Tuli vaan tossa mieleeni, onko jollain kokemusta, jos se olis vaikka mennyt kesken, ku sitä vuotoa tuli (en todellakaan sitä toivo), niin näyttäiskö raskaustesti silti plussaa??

Meillä oli meneillään neljäs yrityskierto. La olis 5.3.2007. Toivottavasti pysyis...

Sori omanapaisuuteni...

Vierailija
14/16 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu vierähti anoppilassa ja hyvinhän tuo taas sujui. Ötökät meinas vaan ottaa hermoon, kun niitä oli aikas tavalla. =) Mutta nyt taas uuteen viikkoon lippu korkealla ja hymyillen, eiks vaan?

MaryRoselle onnittelut synttärien johdosta ja uutta kämppääkin pukkaa, se on aina mukavaa.

Sofia; täällä löytyy sulle ainakin pienesti kohtalotoveri. Munkin autoon murtauduttiin tuossa muuta vuos sitten, ei kuitenkaan kotipihassa, mut kuitenkin. Se tunne oli kamala, ihan kun joku ois tärvelly mut, eikä vaan autoo. Pitkän aikaa vei ennenkuin unohti sen. Mut teillä vielä se tapahtu kotipihas, tekee asian paljon pahemmaksi. Tsemppiä ja ei muutakuin pesistä treenaamaan. =) On muuten mun ihan lempilaji.

Piinaajille isot peukut, tais ainakin Juliaanalla, Pajulla ja Tappertilla olla jännät paikat. ++++++

Tamskulle, kesämorsiamelle, Tupulle ja Sikurisokerille tervetuloa, itsekkin olen aikas uusi vielä, mut voin sanoa, et täällä on mukavaa ja kannustavaa porukkaa. =)

Sitten galluppiin; hieno aihe! Ite oon kans aikas paljon samoilla linjoilla teidän kanssa, et rakkautta ja rajoja kosolti. Oon myös sitä mieltä, et kotihommia pitää sit tehä kun on vähän vanhempi, et oppii niitä sit tulevaisuutta varten. Yks asia mistä tiedän, et tulee vääntöä lapsen kanssa on nuo pelit. Lähinnä pleikkari yms. nykyään tosi pienetkin pelaa semmosia aikuisille tarkotettuja sotapelejä ja niitä en aijo lapsilleni hyväksyä. Kummipoikakaan ei enää lähe mun kans peliostoksille, koska olen asiassa niin tiukkis. =)

Nään omas työssäni paljon lapsia ja nuoria, joilla olis voinu olla hieman parempi kasvatus ja elinympäristö, joten tiedän ainakin mitä en lapsilleni toivo. Saas nähä sit vaan miten siinä isossa ja tärkeässä asiassa onnistuu oman lapsen kanssa vaikka ammattitaitoo näihin kasvatusasioihin löytyykin. Toivottavasti ei kuitenkaan päde sananlasku; suutarin lapsilla ei ole kenkiä ( ammattikasvattajan lapsista tulee " ongelmanuoria" ).

Omassa navassa ei mitään erikoista, ovista tikuttelen ja haaleita viivoja olen saanu aikaan. Pupuiltu ei kovin ahkerasti olla miehen työkiireiden takia, mut eiköhän sekin tästä. =)

Plussasäteitä kaikille!

Onnea Tupu!!!!

T:Leenu kp10/?

Vierailija
15/16 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille autohösselin pahoitteluista ja rosmon-karkoitus viesteistä! Tämä päivä on sujunut mainiosti vakuutusyhtiön ja poliisin ja huoltoliikkeen kanssa. Eli eiköhän se tästä.... Viipulin vihjeen mukaan ajattelin teipata sellaisen vappu-takapuolen tuohon ikkunaan ja kirjoittaa pakaroihin jotakin nasevaa karkoittamaan ei-toivotut-vieraat :)

Tupu77lle positiivisia ja ajatuksia ja tarrasukkia matkaan ja ONNEA +sasta!

Uusille kaikille tervetuloa joukkoon jouhevaan :)

Ja pahoittelut kaikille tädin käyntiä kärsiville

ON: ihme oloa ollut vatsan seudulla, mutta oletetut vähäisetkin raskausoireet on ihan korvien välissä. Toiveet on niin korkealla että sitä alkaa jo kuvittelemaankin liikoja...toisaalta pienen pieni mahdollisuus saattaa olla +lle... Kp 24/28 . Loma alkaa nyt perjantaina (heti siis töiden jälkeen) joten onkin odotettavissa heti alkuun tädin visiittiä... blaah... näillä näkymin siis putoan korkealta ja kovaa.... ja nousen tädin käynnin jälkeen kuin feeniks-lintu! Ja JOS se on plussa niin tuuletan lomalla vielä korkeammalta ja vielä kovempaa (itseni ja mieheni kanssa)! hih! (uhoa huomattavissa)

Ehkä parempi nyt lopetella tältä illalta ja käpertyä sohvan nurkkaan elokuvan kimppuun....

Plussatuulia, tarrasukkia ja haleja kaikille!

Sofia

Vierailija
16/16 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MaryRoselle tosissaankin SynttäriOnnittelu halit!

Ja Leenu (luin kirjoitukseni jälkeen ton sun kirjoituksen),pesäpallo on myös mun lempilajejani, räpylä löytyy, mailan hankinta nyt ajankohtaisempi kuin koskaan ;)

-Sofia-