Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Olenko liian lihava?
26.04.2020 |
Olen n. 157cm ja painan 66.4kg niin olenko liian lihava. Mitä tehdä kun minä kuitenkin urheilen aika paljon ja ulkoilun tms. Mutta syön esim suklaata ja muita herkkuja aika usein. En pysty katsomaan mm peiliin ja haluisin bikinit kesällä mutta en taida pystyä niitä laittamaan enkä halua uikkaria niin en varmaan sitten ui
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hei, kasvat aivan normaalisti. Kasvun edetessä pituudessa ja painossa tapahtuu vielä muutoksia. Mikäli herkuttelua on usein niin sitä toki voi harjoitella vähentämään pikku hiljaa. Muistatko syödä aamupalaa? Esimerkiksi aamupalan väliin jättäminen saattaa aiheuttaa sitä, että iltapäivän puolella on enemmän mielitekoja ja herkuttelun houkutusta. Tai sekin voi lisätä herkuttelua jos unohtaa esim. välipalat ja säännölliset ruokailut. Tarvitsemme päivän aikana ravintoa noin 3-4 tunnin välein (aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala) ja ruoan olisi hyvä olla ravitsevaa ja monipuolista. :)
Suosittelen nauttimaan kesästä ja uimaan ihan kuten aiemminkin! Usein etenkin meillä tytöillä/naisilla on ankaraa itsekritiikkiä omaa kehoa kohtaan ja meillä on taipumusta miettiä liikaa mitä muut ajattelevat. Mutta kannattaa muistaa se, että ulkopuoliset eivät kiinnitä huomiota muiden asioihin yhtä kriittisesti kuin me itse ja toisaalta - mitä väliä on mitä joku toinen ajattelee? :)