Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyynikin uimaranta, onko siisti ja hyvä lapsille?

Vierailija
03.07.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...onhan ranta kaunis, mutta itse olen kaksi kertaa törmännyt siellä rannalla lojuvaan käytettyyn huumeneulaan. Tapahtuivat eri kesinä, ajattelin ekalla kerralla että se meidän Pyynikkireissuista, pidimme muutaman välivuoden, ja tehtiin paluu myöhemmin...sama toistui. Emme mene enää Pyynikille, vaan ennemmin Rauhanniemeen.

Tietty mokomiin voi törmätä missä vaan, vastuuttomia ihmisiä riittää, mutta Rauhannimessä en toistaiseksi vastaavaan ole törmännyt.

Mutta hauskaa kesää! :)

Vierailija
2/7 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkovat pulloja niin että suosittelen kenkien käyttöä. Näin olen kuullut. En ole nähnyt kun en käy tuttujen suosituksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Tampereella Lahdesjärven uimarantaa tai Alasenjärveä. Myös Härmälän ranta on nätti ja kiva.

Vierailija
4/7 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko asia on niin, tai sitten Tampere on muuttunut hurjasti viimeisen viiden vuoden aikana, jolloin olen asunut Helsingissä.

Itse asuin koko lapsuuteni/nuoruuteni Pyynikillä ja ranta oli todella viihtyisä. Toki teinit käyvät siellä kesän korkkaamassa, mutta eivät ne sinne asumaan jää. Kyllä rantaa siivotaan tällaisten " tapahtumien" jälkeen.

Neuloja saattaa löytää tähän maailman aikaan mistä tahansa. Itse olen löytänyt Tampereella pikkukakkosen puistosta ja Helsingistä Suomenlinnan kirkon edestä ja Ruoholahdesta hiekkalaatikolta.

Tuntuu oudolta, että ennen niin siististä ja suositusta rannasta (jonka alueellaa myös hotelli Rosendahl) olisi muuttunut viidessä vuodessa spugemesta.

Vierailija
5/7 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessa/nuoruudessa Pyynikki oli ihan nätti ja kiva paikka, mutta ihan tosissaan siellä on nyt yllättävän paljon pulloja rikottu ja huumeneuloja löytynyt. Siellä on nyt nykyään teinit paljon enemmän kuin ennen. En tiedä miksi. Muut rannat ovat nätisti vielä rauhassa. En silti " kiellä" menemästä sinne, mutta varoa saa enemmän kuin muualla.

Siinä olet oikeassa, että neuloja löytyy muualtakin. Tosin huumetilanne Tampereella on viimeisen 5 vuoden aikana pahentunut aikalailla.

Vierailija
6/7 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on muuttanut Helsingistä Tampereelle. Että se siitä teoriasta. :)

Ja miksipä mennä paikkaan joka ei välttämättä ole niin siisti kun joku toinen. Onneksi jokaisella on vapaus valita. :)

T:2

Vierailija
7/7 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä