Itsetyydytys vinkkejä naisille
Haluaisin asiallista keskusteltua naisten itsetyydytyksestä. Mm miten teette ja millä välineillä. Saisi vähän vinkkejä itselleni. Kiitos etukäteen.
Kommentit (25)
Pikkarit jalassa sängyssä sormilla runkaten. Mulla avainjuttu on pään sisällä; fantasioin, että yksi ihana tyttö joka tulee aina lenkillä vastaan nuolisi mua, ja sormeni onkin hänen kielensä.
ja olen siis ihan hetero, ja en ole ikinä ollut naisen kanssa. Mutta ns. runkatessa ajattelen toisen naisen kieltä ja suuta tyydyttämässä mua.
Itseeni tyydyttäessäni mietin myös usein naista, nuolemassa pilluani. Harvemmin miehiä ja jos niin ex, suurta munaa. Yleensä jo laukean viimeistään tuossa vaiheessa, Sauvalla runkaten. N. 45
Mulla aika omalaatuinen tyyli masturbointi
Vatsallaan lantio puskee rajusti pajaa varten. Jalat suorina yhdessä
Lantion asento tiukasti patjassa kiinni jalkojen asennon pitää pysyä tiukkana. Koko asento on ehdoton muuten ei la
Tai jos istun lantio tiukkana eteen työnnetynä jalat tiukkana yhdessä edessä ojentuneina,käsi haaroissa
Vierailija kirjoitti:
Pikkarit jalassa sängyssä sormilla runkaten. Mulla avainjuttu on pään sisällä; fantasioin, että yksi ihana tyttö joka tulee aina lenkillä vastaan nuolisi mua, ja sormeni onkin hänen kielensä.
Mullakin on joskus pikkarit jalassa kun pusken lantion patjaan
Vierailija kirjoitti:
Itseeni tyydyttäessäni mietin myös usein naista, nuolemassa pilluani. Harvemmin miehiä ja jos niin ex, suurta munaa. Yleensä jo laukean viimeistään tuossa vaiheessa, Sauvalla runkaten. N. 45
Jos on pilkunnussija, niin tässäpä oli monta herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että on kolme vuotta vanha viesti. Meillä on samantyyppiset fantasiat. Vielä kuumemmaksi minut saa kuvitella toinen nainen masturboimassa edessäni tai vierelläni
N45
Vierailija kirjoitti:
ja olen siis ihan hetero, ja en ole ikinä ollut naisen kanssa. Mutta ns. runkatessa ajattelen toisen naisen kieltä ja suuta tyydyttämässä mua.
Tämä sai minut ajattelemaan naista runkkaamassa nainen mielessä. Tuli aivan uskomaton kiima. Voisinpa olla paikalla katselemassa ja sooloilemassa samalla🥰
N45
Vierailija kirjoitti:
Minun nyksällä on iso. Saat sitä, minä katselen teitä ja pidän omakivaa. Saan toisen ja kolmannen kerran helposti, jos olen todella kiimassa. Teitä katsellessa ei kolmesti riittäisi
N45
Edelleen harmi, että viesti on niin vanha
Ei haittaa että viesti on vanha. Omakohtaisista oivalluksista voi silti olla avuksi monelle muulle. Ja voihan ap vielä olla lisäneuvoja vailla
Vierailija kirjoitti:
Mulla aika omalaatuinen tyyli masturbointi
Vatsallaan lantio puskee rajusti pajaa varten. Jalat suorina yhdessä
Lantion asento tiukasti patjassa kiinni jalkojen asennon pitää pysyä tiukkana. Koko asento on ehdoton muuten ei laTai jos istun lantio tiukkana eteen työnnetynä jalat tiukkana yhdessä edessä ojentuneina,käsi haaroissa
Jos kuvattu asento hajoaa lantion tai jalkojen asento ei pidä en laukea kunnolla
Pikkarit jalassa lantio tiukkana ylhäällä sormet kunnolla sisällä ja loppuun asti vietynä toimii aina
Kaikkein voimakkaimman orgasmin saan suihkussa. Veden paine ei vaan saa olla liian kova, ettei paikat mene tunnottomaksi.
Painan pepun kiinni pesuhuoneen seinään niin, etten liikuttaisi liikaa lantiota vesisuihkulta karkuun. Levitän haarat ja usein toisen käden sormilla pillua vielä enemmän auki. Sitten suuntaan vesisuihkun ensin klitoriksen alle, mutta kun orgasmi alkaa olla lähellä, suoraan klitorikselle.
Tällä menetelmällä tulee niin iso orgasmi, että jalat uhkaavat mennä alta, koko keho tärisee, joudun pidättämään huutoa, hetkeen ei päähän mahdu mitään muuta ajatusta kuin vain sen hetken nautinto. Tuntuu, että olen vaan orgasmin voimasta vapiseva keho.
Ainoa miinus tuossa on, että jälkeen päin olen loppupäivän todella kiihottunut ja niin kostea, että pakko käyttää pikkuhousunsuojaa tai vaihtaa pariin otteeseen pikkareita.
Yritän tehdä sen kaksi kertaa päivässä lantio karkaa liian taakse en laukea ja sessio jää vajaaksi. Jos jalat kertaa liian auki sessio jää vajaaksi asento on ehdoton
Vierailija kirjoitti:
Yritän tehdä sen kaksi kertaa päivässä lantio karkaa liian taakse en laukea ja sessio jää vajaaksi. Jos jalat kertaa liian auki sessio jää vajaaksi asento on ehdoton
Jos teen sen istuen lantio työntää kaarella ylös jalat kiinni lantio ojennus ei nouse tarpeeksi sessio jää vajaaksi
Isohko imukuppidildo johonkin sopivan korkuiseen tasoon kiinni. Itsellä on yöpöytä juuri sopivan korkuinen. Liukkarin kanssa sitten sauva pyllyyn ja sillä ratsastusta, samalla sormia tai satisfyer klitalla
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku antaa Pillua
En voi, mutta hyvä kun nostit tämän ylös, täällä oli hyviä itsetyydytyskokemuksia.
Ihan selällään olen ja hyväilen kookosöljyä liukasteena käyttäen sormilla klittaa. Toinen tavallinen, minun lapsuudesta asti käyttämä keino on mahallaan ollessa pitää jalat yhdessä, hieroa vulvaa esimerkiksi pyyhkeeseen tai peittoon. Orkku on siinä erilaisen tuntuinen, mutta ei kovin voimakas. Sormilla kun teen, supistelen samalla lantionpohjan lihaksia. Hyvin ja voimakkaasti tulee. Edgetystä teen välillä, eli kiihotan liki laukeamiseen muutaman kerran ennen kuin saan. Leluja käytän harvoin. Ne on niin äänekkäitä, ei ole mahdollista käyttää. Klittakiihottimista tykkään kyllä. En ole penetraatiosta saaja, joten sitä en soolossa tee. G-pisteen hierontaa ois ihana kun osaisi itselleen tehdä, mutta omilla sormilla se on jotenkin liian vaivalloista. Jää nuo penetraatiot ja g-pistehommat parisuhdeseksiin.