Venäjää puhuva aasialainen
Miksi se vaikuttaa niin kummalliselta? Menee vaan yli hilseen.
Kommentit (15)
Venäjästä on iso osa Aasian puolella. Miten voi olla kummallista, että ihminen puhuu omaa kieltään?
Mä tunnen yhden venäjää puhuvan mustan ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Venäjästä on iso osa Aasian puolella. Miten voi olla kummallista, että ihminen puhuu omaa kieltään?
En minä vaan venäjää puhuvia aasialaisia ole missään liiemmin nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen yhden venäjää puhuvan mustan ihmisen.
O_o
Kirjastonörtit täällä tietenkin pätemässä, mutta pointti taisikin olla ettei noita pahemmin missään näe. Itsekin kuullut aasialaisten puhuvan aina korkeintaan englantia tai sitten sitä thai/kiina/japanikieltään.
Vierailija kirjoitti:
Kirjastonörtit täällä tietenkin pätemässä, mutta pointti taisikin olla ettei noita pahemmin missään näe. Itsekin kuullut aasialaisten puhuvan aina korkeintaan englantia tai sitten sitä thai/kiina/japanikieltään.
🤦♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä vaan venäjää puhuvia aasialaisia ole missään liiemmin nähnyt.
Oletko käynyt Uralin tuolla puolen Venäjällä?
Korealaista alkuperää olevia on Venäjällä muutama satatuhatta.
Pitää siis kirjaimellisesti käydä siellä Venäjällä, ennenkuin niitä näkee? Miksei niitä näe televisiossa tai missään muuten?
Kirgisia on ex-neukkuvaltio ja siellä asuu aasialaisen näköisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää siis kirjaimellisesti käydä siellä Venäjällä, ennenkuin niitä näkee? Miksei niitä näe televisiossa tai missään muuten?
Putin ei kenties salli päästää muita kuin booriksia ja olgia televiisiumiin koska vain he voivat edustaa Venäjää puhtaasti.
Mun sukulaismies on naimisissa venäläisen naisen kanssa, joka on alkujaan jostain Kiinan rajalta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vietnamin passilla ei tarvitse viisumia venäjälle?
Venäjän ja entisen Neuvostoliiton alueella sattuu asumaan muitakin kuin eurooppalaisten näköisiä ihmisiä, jotka puhuvat sujuvaa venäjää vähintäänkin toisena kotimaisena kielenä.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ethnic_groups_in_Russia