Kuka oikeasti käyttää Marimekon mekkoja?
Jos pistäisin tuon päälle ja lähtisin ovesta ulos, minua luultaisiin kylähulluksi joka unohti yöpaidan päälleen.
Kommentit (31)
https://www.marimekko.com/fi_fi/vaatteet/mekot/ujeltaa-piccolo-mekko-vi…;
https://www.marimekko.com/fi_fi/vaatteet/mekot/heijastus-pikkulempi-mek…
Tykkään näistä mutta hinta on itselle liikaa. Olen hoikka, pitkä ja lattarintainen joten kaavut ei näytä kauhealta päälläni. :D
Vierailija kirjoitti:
Ovat aika arvokkaita vaatteita. Ministerien palkoilla voi ostaa niitä.
Ei tarvitse olla ministeri, minullakin on
Mieluummin Marimekkoa kuin trikoolegginsit ja vähän kulahtanut t-paita hassulla kirjoituksella/kuvalla.
juu mieluummin Marimekkoa kuin aikuisilla naisilla näitätrikoo-pitsitunikoita ja liian pieniä shortseja. Näytti olevan Suomessa viime kesänä käydessä oikein kansallinen kesävaatteena legginsit - osalla vieläpä läpinäkyvät. Kamalan näköistä.
Itäisessä Suomessa näkee noita. Tietty hyvin lihavilla itsepetoksen uhreilla lyhyessä räväkässä tukassa jossa vauhtiraitoja. Mikään ei ole kauheamman näköistä.
Vierailija kirjoitti:
No vaiks hipsterit ja muut muodikkaat.
Täytyypi kertoa 70+v äidilleni että hän on erittäin muodikas.
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen likat
Niiden päällä kyllä näkee värikkäitä kuoseja, taitavat sopia ennalta mitä pistävät päällensä. Yhdessä tiedotustilaisuudessa jokaisen päällä oli joku värikäs asu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no et oo sit paljon Kallio/Vallila/Kumpula/Käpylä/Arabia akselilla pyörinyt, siellä noita hulmuaa. Kokoontumisajot on elokuussa Flow-festareilla. Koulutettua ja fiksua porukkaa, mut muoti on tää.
No ei kyllä hulmua! Ehkä noilla festareilla mutta ei muuten.
On niillä ihan kivojakin mekkoja. Tosin tämän kevään mallisto ei ole kaikista parhaasta päästä.
Valitettavasti tän hetken muoti on tuollainen. Joko tyyliä yöpaita tai sitten röyhelö röyhelön päälle ja vielä kukka-raitakuvio. Mallit on just tuollaisia väljiä kaapumaisia. Mun mielestä se on useimmiten rumaa, muttei Marimekko yksin ole siihen syypää.