Naapuriin meni ainakin 15 teiniä pussikaljojen kanssa soitanko poliisit
Nyt vai heti, vai pitäisikö varrota parituntia niin ovat varmasti jo humalassa.
Kommentit (25)
Ei nyt aivan tavatonta, jos alle 18 v bileissä on kaljaa. Jos selvästi yläkouluikäisiä on hyvä puuttua tilanteeseen. Jos muuta ei keksi niin poliisit
Soittaisin poliisille teinien ryyppyjengistä ja sanoisin, että varmaan kannabista löytyy myös 👍
Älä, ne meni vaan asentamaan jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos soittaisit minun bileisiin poliisit niin tehtäisiin kavereiden kanssa sun elämästä sellainen kärsimysnäytelmä että et uskokaan.
Huhhuh, jopa pelottaa.
Olen eri kirjoittaja (miksi tällainen aina tarvitseekin mainita tällä palstalla, johan sen nimimerkistäkin tai sen puuttumisesta näkee jos aikuinen ihminen on lukutaitoinen), mutta tällaisena keski-ikäisenä kaiffarina olen oppinut tämän verran - enkä kaikkea aina edes kantapään kautta - ja välitän ystävällisesti tämän neuvon Sinullekin kunnianarvoisa kirjoittaja joka kirjoitit edellä lainatun:
Älä aliarvioi vihollistasi, äläkä aliarvioi ylisummaan ketään. Heinon pariskunta "kusetti" ensin teini-ikäisiä sällejä kännykkäkaupoissa ja tyhmyyksissään ajatteli juuri noin, mutta kuinkas kävikään: henki meni ensin siltä äijältä, ja kun muija yritti estää, meni se vielä häneltäkin.
Vielä äskeistäkin parempi neuvo tulee tässä:
Älä alunperinkään hanki itsellesi vihollisia, äläkä tarpeettomasti kajoa toisten asioihin äläkä tee kiusaa sellaisille ihmisille, jotka eivät ole tehneet Sinulle mitään pahaa; älä kerjää ongelmia.
Ihan ok provo. Ei suoraan sanottu, että teinit olisivat alaikäisiä (nehän voi olla 18-19v) ja samalla houkuteltiin paikalle kaikki ääliöt, jotka eivät millään usko, että yksityisiä kokoontumisia ei mitenkään ole rajoitettu. 3/5.