Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan vaihtanut työtä rasittavan työkaverin takia?

Vierailija
25.04.2020 |

?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Parikin kertaa. Onneksi alallani on paljon töitä tarjolla. Ei tarvitse tehdä töitä kiusaajien/idioottien kanssa jos ei halua. 

Vierailija
2/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osin siksi. Itse työ oli kivaa ja olin siinä hyvä, mutta työkaverit erittäin raskaita, ilmapiiri huono, sitten kun alkoi vielä jatkuvat yt:t ja koko yhtiö alkoi olla konkurssin partaalla, niin lähdin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta rasittavien asiakkaiden takia kyllä.

Vierailija
4/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietysti.

Vierailija
5/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta rasittavien asiakkaiden takia kyllä.

Molempien. Nyt olen vety, vapaaehtoisesti työtön.

Vierailija
6/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tyyppi ei tykännyt, kun sain paikan mitä hän itse havitteli. Siitähän sitten alkoi tietojen pimitys, mustamaalaaminen ja kaikenlainen veetuilu. Jäi onneksi äitiyslomalle ja sieltä palattuaan nostin kytkintä ja häivyin ajatuksella etten tuollaisen kusipään kanssa työskentele. Työyhteisö oli niin pieni ettei välttely ollut vaihtoehto.

Vierailija
7/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kerran. Mulla oli hyvä ja hyvinpalkattu työ. 2 kamalaa bitchia lähimmät työkaverit. Lähdin menemään, vaikka tj tarjosi reilua palkankorotusta jos jäisin. En olisi voinut siellä jatkaa, en kadu.

Vierailija
8/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkästään sen takia, mutta oli iso syy siihen miksi lähdin. Kyseessä oli kuusikymppinen naishenkilö joka tuli uutena työyksikköömme ja alkoi pomottelemaan muita, vaikkei osannut itse tehdä oikeastaan mitään. Ei kestänyt sitä että joutui nuorempien perehdytettäväksi ja otti minut erityisesti hampaisiinsa koska olin ainut joka uskalsi sanoa hänelle vastaan. Lopulta totesin ettei paikka tai palkka ollut sen arvoista ja lähdin heti kun pääsin muualle.

Vierailija
9/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Sekin työyhteisö oli pieni. Silloin vaihtoehdot ovat vähissä viisaammalla.

Vierailija
10/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasyynä ollut tuo, mm. Kuusikymppinen suomenruotsalainen mies, joka läähätti jatkuvasti toisten korvaan, todella oksettavaa käytöstä.

Vierailija
11/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
12/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Yhdessä paikassa jäin kolmen naisen ringin ulkopuolelle, koska olin ujo ja uusi. Pikku hiljaa alkoi kiusaaminen sekä heidän hommiensa teettäminen minulla.

Toisen kerran olen lähtenyt työpaikasta, jossa vanha hirmulisko sai raivareita ja heitteli tavaroita. On ehkä vieläkin siellä, ikää 77 vuotta.

Vierailija
13/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon takia kyllä.

Vierailija
14/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut vastuualueita, mutta en työpaikkaa. Olen vaatinut ettei minun tarvitse jakaa töitä työkaverin kanssa, kun ei tultu toimeen keskenämme. Sain uudet vastuualueet, ja nyt hommat toimii taas. Teen toimistotöitä, ja asiat oli lopulta aika helppo uudelleenjärjestää. 

Vierailija
15/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut. Jouduin yhden henkilön kiusaamisen kohteeksi. Siellä on ollut suuri vaihtuvuus kyseisen henkilön takia ja se on pomojen tiedossa. Ahdistuin siellä aika pahasti. Pomo itse otti puheeksi, olenko kokenut häiritsevää kohtelua. Minulle järjestyi paikka toisesta työkohteesta.

Vierailija
16/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä kuinka yksi rasittava henkilö onnistuu usein pilaamaan koko toimiston ilmapiirin. Jos olisin se joka palkkaa ihmiset, olisin todella tarkka ja pitäisin marttyyrit ja ilkeilijät loitolla. Helpommin sanottu kuin tehty, ehkä.

Vierailija
17/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen ollut lähes koko työurani saman työnantajan palveluksessa. Täällä näitä erilaisia työelämän ongelmia koskevia ketjuja lukiessa tulee harvinaisen selväksi, kuinka onnekas olen saadessani työskennellä niin tervehenkisessä työpaikassa, jossa näihin kaikkiin työilmapiiriin ym. vaikuttaviin asioihin on panostettu vuosikausia ja se kyllä näkyy.

Vierailija
18/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työtä eri asiakaskohteissa yhden työnantajan leivissä. Nykyään olen ollut jonkin aikaa ns. vakikohteessa.

Olen pari kertaa pyytänyt siirtoa toiseen asiakkuuteen tai saman ison asiakkuuden sisällä eri taloon siksi, että työkaveri on ollut kamala: mm. tiuskinut, ollut aina pahalla päällä, istuu vain tietokoneella surffaamassa ja ei tee töitä/nakittaa ne sille toiselle vuorolaiselle.

Tällä hetkellä on ongelmana, että meidän nykyinen lähiesimies on tuollainen ja ennen koronaa oli mielessä, että irtisanotuisin kokonaan, kun en enää jaksa ilmapiiriä. Nyt on vähän jäissä suunnitelmat enkä tiedä mitä tekisi. Harmi sinänsä, kun itse työ ja työpaikka & asiakkaat on kivoja. Ei vaan jaksa tätä muuta säätöä enää.

Vierailija
19/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Valkoisessa talossa, piti vaan lähteä, en kestänyt enää. T. Melania

Vierailija
20/20 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Valkoisessa talossa, piti vaan lähteä, en kestänyt enää. T. Melania

Joo, mulla sama. Kaikki väittivät mieheksi.

T. Mike

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä