Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolituttu nainen mustamaalaa minua lastenvihaajaksi kun annoin hänelle pakit jälkikasvunsa takia

Vierailija
25.04.2020 |

Minulla on parisuhteeseen naiselta vaatimuksena lapsettomuus, koska haluan ydinperheen, ja olla samanlaisen kokemuspohjan omaavan ihmisen kanssa.
En myöskään halua ex-miehiä nurkkiin pyörimään syystä tai toisesta.

Minulla ja tällä suuttuneella naisella on ollut säätöä parin kuukauden ajan tämän vuoden puolella, ja hiljattain hän alkoi puhumaan suhteen viemisestä seuraavalle tasolle...Minä kuitenkin kerroin heti kantani asiaan, ja hän veti herneet nenään todella pahan kerran.

Nyt nainen puhuu pahaa kaikille minusta, värittää ja keksiikin asioita. Ne usein liittyvät tuohon lasten vihaamiseen.
Mielestäni tämä on todella kohtuutonta, sillä en minä lapsia missään nimessä vihaa, ja minulla on muutama kummilapsikin.

Onko jollakulla muulla käynyt samalla tavalla?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olemma ihan aikuisia molemmat, hiukan alle 30v

ap

Vierailija
2/21 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. -1/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kenelle hän sitä levittelee ja missä? Asutteko jossain pikkupaikkakunnalla vai mitä häh?

Laitat sitten vaan oman oikaisun menemään kerta on pienet piirit näemmä.

Vierailija
4/21 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja säädit tämän naisen kanssa alunperin koska? Hän on varmasti loukkaantunut, koska ajatteli etteivät hänen lapset häiritse sinua. Miksi muuten olisit alkanut hänen kanssaan säätämään. Tietysti on lapsellista haukkua sinua, mutta olit kyllä itsekkin törkeä. Kannattaisi heti aluksi kertoa, jos ei itse halua muuta kuin säätää.

Vierailija
5/21 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä vasta laatunainen. Mutta miksi olit hänen kanssaan missään tekemisissä, jos tiesit, että hänellä on lapsia?

Vierailija
6/21 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja säädit tämän naisen kanssa alunperin koska? Hän on varmasti loukkaantunut, koska ajatteli etteivät hänen lapset häiritse sinua. Miksi muuten olisit alkanut hänen kanssaan säätämään. Tietysti on lapsellista haukkua sinua, mutta olit kyllä itsekkin törkeä. Kannattaisi heti aluksi kertoa, jos ei itse halua muuta kuin säätää.

Tai ehkä ei kannata olettaa että säätö on lupaus parisuhteesta?

Vierailija
7/21 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi säädät naisen kanssa, vaikka hänellä on lapsia? Toimimalla toisin ongelmasi poistuu 🙄

Vierailija
8/21 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään lapsia vihaa mutta haluan pysyä lapsettomana, enkä pidä lapsiperhettä ihanteellisena ideana.

Minua ei myöskään kiinnosta ottaa hoiviini toisten lapsia.

Jännä kun syytetään jostain heti, eikä edes kunnon juttelua ole asiasta käyty ennen sitä.

Vierailija
9/21 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi säädät naisen kanssa, vaikka hänellä on lapsia? Toimimalla toisin ongelmasi poistuu 🙄

Miksi olettaa että säätäminen = parisuhde?

Ovathan nuo täysin eri asioita

Nainen voi olla hauskaa seuraa ja hyvä sängyssä, mutta arjen pyörittäminen hänen lastensa mukana ollessa on täysin eri asia.

Vierailija
10/21 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään missään nimessä haluaisi riippakiveksi kenenkään toisen kakaroita enkä ex-puolisoita.

Vierailija
11/21 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä ei kannata olettaa että säätö on lupaus parisuhteesta?

Olen myyjä. Saattaisit hämmästyä, miten pieni prosentti meillä käy ihmisiä "vain katselemassa". Valtaosa ihmisistä ajattelee, että jos he saavat neuvoja ja ohjausta minulta, se pitää ansaita ostamalla myös jotain. Ja ovat myös oikeassa - jos heidän mielestään minun aikani ei maksa mitään, he eivät sitä käyttöönsä saisikaan. Valtaosa ihmisistä taitaa yhä edelleen pitää neuvotteluhalutonta säätäjää varkaana, ja hyvä niin. Oikeassahan he ovat.

Vierailija
12/21 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit kysyä jos lapset ei ois siellä kun tapaatte?

Vierailija
13/21 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten tapaile naisia, joilla on lapsia. Ymmärsinkö oikein, että kävit vain vähän höyläämässä, mutta ei sitten enempää, koska lapset. Olisi tietysti reilua kertoa kumppanille jo heti alussa, ettei jutusta voi tulla vakavampaa.

Vierailija
14/21 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla väärässä, mutta näin miehenä viesti vaikuttaa jotenkin oudolta. Ensimmäiseksi tuli mieleen että se on naisen kirjoittama ja vaikuttimena saada hämminkiä aikaan. Ei miestä kiinnosta moinen mustamaalaus yhtään.

Vierailija
15/21 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksinkertaisia nuo lapselliset jotka eivät ymmärrä että pano ja parisuhde ovat eri asioita. Panoksi kelpaa av-mammakin mutta parisuhteeseen todellakin haluan lapsettoman.

Vierailija
16/21 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, taas näitä "kevytsuhteen" kanssa rimpuilevia. Kun ei saanut sellaista mitä halusi ja panetti, niin piti ottaa se minkä saa, mutta kun se ei ymmärtänyt olevansa vain "kevyt suhde". 

Vierailija
17/21 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sukupuuttokamaa.

Vierailija
18/21 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslapsella kuukautiset ja kiukuttaa kun ei maailma pyörikään napasi ympärillä.

Vierailija
19/21 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rääkyvä räkäpeikko kaupan päälle, ei kiitos.

Vierailija
20/21 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksin harrastaminen ole lupaus suhteesta.