Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIes, haluaisitko parisuhteeseen naisen, joka haluaisi rakastella 2-7kertaa vuorokaudessa?

Vierailija
25.04.2020 |

Tähän voi kuulua myös esimerkiksi suihinotto loppuun asti ja yhdessä runkkailu.

Vai onko liikaa? Tällainen olisi mun unelmien mies, mutta joka siis olisi myös luotettava yhden naisen mies.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tuli jo kaksi kertaa. Kommentti niinku.

Vierailija
22/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä varmaan pitkän aikavälin maksimi olisi kerran päivässä. Jotain viikonlopun kirimisiä toki mahdollista ottaa. Alussa tietty enempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään että kehityn samanlaiseksi kuin ap. Nyt haluan päivittäin ja 40 vielä matkaa, mikä on ymmärtääkseni naisen seksuaalisinta aikaa. Ootko aina ollut noin halukas?

Olen ollut parisuhteessa aina näin halukas. Aviomieheni oli ikävä kyllä seksuaalisesti ihan eriparinen.

Vierailija
24/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään että kehityn samanlaiseksi kuin ap. Nyt haluan päivittäin ja 40 vielä matkaa, mikä on ymmärtääkseni naisen seksuaalisinta aikaa. Ootko aina ollut noin halukas?

Olen ollut parisuhteessa aina näin halukas. Aviomieheni oli ikävä kyllä seksuaalisesti ihan eriparinen.

Oot aarre jollekin yhtä halukkaalle. Kaksi kertaa ehkä menisi, mutta siitä enemmän olisi aivan liikaa vuodesta toiseen jatkuessaan.

Vierailija
25/25 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä hämmästyttää kommentit, että tuo olisi liikaa. Toki jos ihmiset kokee seksin pelkästään yhdynnäksi/suuseksiksi niin totta kai se silloin tuntuu työltä jo. 2-7 päivässä voisi onnistua ihan jo pelkästään sillä, että jos aamulla herätessä samoihin aikoihin suutelee vaikka muutaman minuutin ja vähän hyväilee toista :) Sitten töiden/opiskelun jälkeen voisi taas suudella ja hyväillä. Sohvalla silitellä toista ja ehkä illalla sitten nussia, jos himottaa.

Monesti unohdetaan seksin laajuuden merkitys. Koska pelkästään toisen koskeminen tietyllä tavalla on seksuaalista kanssa käymistä, koska eihän kukaan täysijärkinen esim silittäisi hellästi sisarustaan vaikka kasvoista. Ja jos tälläistä tekisi tuntemattomalle, niin se olisi seksuaalista-ahdistelua. Täten monikin harrastaa seksiä varmasti enemmän kuin luulevat, mutta ovat oppineet ajattelemaan putkimaisesti seksin tarkoittavan pelkästään yhdyntää.

Sinkkuna nimenomaan tuo seksuaalinen kanssakäyminen toisen kanssa on se jota kaipaa arjessa, koska sitä ei voi harrastaa yllätys yllätys perheen, ystävien, kavereiden yms kanssa. Itse saatoin kokea olevani yksin hyvien ystävien ja perheen kesken, kun minulla ei ollut kumppania jonka kanssa harrastaa "seksiä". Jokainen tietää sen tunteen, kun haluaisit vaan painautua toista vasten, silitellä ja hyväillä mitään sen kummempaa aktia? Se on mun mielestä aivan selkeästi myös seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi