KOMEIN MIESURHEILIJA KAUTTA AIKOJEN?
Kommentit (129)
Norjalainen 10-ottelija Geir Moan.
Hänessä oli joka osa-alue kohdillaan.
Ruud van Nistelroy
Johan Cruiffj
Eric Heiden
Tim Sparv
Zlatan
Kokonaisviehättäviä (eli ulkoinen olemus sisältäen myös katseen, eleet ja tavan olla muiden kanssa) ovat mielestäni olleet Jan Zelezny ja Javier Sotomayor. Molemmat kilpaurheiluaikoinaan, en tiedä millaisia he nykyään ovat.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Italialainen jalkapalloilika Paolo Maldini on tehnyt mallin töitä. Italian, Espanjan ja Hollannin jalkapallo maajoukkueesta on aina löytynyt komistuksia. Iker Casillasille erikoismaininta.
Muhammad Ali, Black is beautiful!
Vierailija kirjoitti:
Toni Nieminen vuonna -92.
Kyllä nytkin Toni Nieminen saa naisten pöksyt kostumaan
Muhammad Ali sanoi olevansa kaunein muistaakseni itsekin.
Anthony Joshua on melko namunen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä David Becham on yksi tunnetuimpia ja kuumimpina pidettyjä miesikoneja eli esikuvamalli miehille sellaisesta minkä näköisiä miesten toivotaan ja toisaalta tahdotaan modernien kauneusihanteiden asettamien stantardien puitteissa näyttävän. David Becham on myös hyvin menestynyt menestyksekkään urheilu uransa jälkeen, hänellä on esimerkiksi nykyään oma vaate- ja kosmetiikkamallistonsa.
Mulle on ollut Beckhamin ulkonäön ylistys aina maailman seitsemäsihme. Ei hän nyt missään nimessä ruma ole mutta ei minun silmään kyllä komeakaan.
Joku mainitsi Charles Barkleyn enkä mä nyt hänen komeudestaan tiedä mutta personana arvostan kovasti. Urheilu uran jälkeen tehnyt vähintään yhtä huomattavan uran tv:ssä ja ihan vaan omana itsenään noussut yhdeksi jenkkien rakastetuimmaksi tv persoonaksi. Suorapuheinen ja avokätinen hyväntekeväisyyden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Norjalainen 10-ottelija Geir Moan.
Hänessä oli joka osa-alue kohdillaan.
Geir Moen. Pikajuoksija.
Googlatkaa kirjoitti:
Gheorge Muresan!!
Piru kun en osaa linkata kuvaa!
Hänellä on akromegalia.
Gabriel Batistuta, Fernando Redondo..❤❤.argentiinalaiset takavuosien futarit.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisista Sami Jauhojärvi
Kuin myös Risto-Matti Hakola...ne silmät👍
Ato Boldon