Sisko kävi laihdutusleikkauksessa ja on juonut itsensä takaisin tuhtiin kuntoon!
Laihtui yli 50kg leikkauksessa, jonka isä ja äiti maksoivat, nyt on lihonut kohta nuo kilot takaisin, kun ei lopettanut lonkeron juomista. Alkaa näyttää näyttää siltä että juo itsensä hautaan.
Kommentit (16)
Eikös leikkauksen ole tarkoitus estää nimenomaan liikaa syöminen?
Juomisen estoon se ei liene ole tarkoituskaan tehota.
Vierailija kirjoitti:
Eikös leikkauksen ole tarkoitus estää nimenomaan liikaa syöminen?
Juomisen estoon se ei liene ole tarkoituskaan tehota.
Samaan vatsalaukkuun ne juomat ja ruuat menevät.
Jos juo todella paljon nestettä (tai syö ruokaa) leikkauksen jälkeen, niin se mahalaukku venyy takaisin entiselleen.
Eipä siitä leikkauksesta näytä olevan hyötyä jos ei tee samalla joitain elämäntapamuutoksia.
Mun serkku kävi samaisessa leikkauksessa ja söi itsensä lihavammaksi kuin ennen leikkausta. Ja yhteiskunnan maksama leikkaus.
Isän ja äidin olisi pitänyt maksaa psykiatri pariksi vuodeksi ja ehkä sen jälkeen leikkaus, jos tarvetta olisi ollut. Jos on tunnevammaa, kuten alkoholisteilla ja syöpöillä on, kehon leikkaaminen ei auta.
Tuo leikkauksen hinta pitää ottaa sitten ennakkoperintönä huomioon. Ei ole sinun vikasi.
Antoivatko muillekkin sisruksille saman rahan sillä muutenhan se on suosimista? Monissa suvuissa päihde riippuvaiset ja perheelliset ahnehtivat kaikki muilta sisaruksilta. Onko hänellä perhettä sillä hyvin harvoissa tapauksissa suositaan perheettömiä niin että antaa kuolla vain. Sama meidän suvussa että lapsiperheet tapetilla ihan koko ajan korostamassa itseään, vaatimassa jotain, synttärilahjoja ja kaikkia kekkereitä koko ajan pitämässä. Korona on nyt vähän hiljentänyt menoa kun ei ole menopaikat auki eikä voi ulkonäköäänkää hoitaa niin että omaiseni ihmetteli kun joku alkoi näyttämään ihan luonnolselta harmaa hiireltä, hiuksista purkautuivat tekokarvat teko karvat, silmätkin ihan kummalliset ilman tekoripsiä. Ihan kuin joku naamio olisi siltä otettu pois.
Se on just se juttu mitä laihdutusleikkauksessa kritisoin: kun vika on pään sisällä, ei vatsalaukun pienennys auta. Itse olen lievästi ylipainoinen ja tunnistan että ruoka ja syöminen on minulle paljon muutakin kuin tankkausta. Minulla ei koskaan
toimisi tuo leikkaus. Toisaalta on niitä jotka saavat siitä avun mutta se on melko rankka loppuelämän juttu ja entä jos se ei auta? Olen myös kuullut kahdestakin naisesta jotka molemmat söivät homman pipariksi.
Vierailija kirjoitti:
Antoivatko muillekkin sisruksille saman rahan sillä muutenhan se on suosimista? Monissa suvuissa päihde riippuvaiset ja perheelliset ahnehtivat kaikki muilta sisaruksilta. Onko hänellä perhettä sillä hyvin harvoissa tapauksissa suositaan perheettömiä niin että antaa kuolla vain. Sama meidän suvussa että lapsiperheet tapetilla ihan koko ajan korostamassa itseään, vaatimassa jotain, synttärilahjoja ja kaikkia kekkereitä koko ajan pitämässä. Korona on nyt vähän hiljentänyt menoa kun ei ole menopaikat auki eikä voi ulkonäköäänkää hoitaa niin että omaiseni ihmetteli kun joku alkoi näyttämään ihan luonnolselta harmaa hiireltä, hiuksista purkautuivat tekokarvat teko karvat, silmätkin ihan kummalliset ilman tekoripsiä. Ihan kuin joku naamio olisi siltä otettu pois.
Eli jos yksi lapsista sairastuu vaikka syöpään, niin kaikille lapsille pitää myös antaa kaikki avustukset, mitä tälle syöpää sairastavalle annetaan?
Onpa aika lapsellista ajattelua.
Kuulehan nyt 9/9 miten syöpä, ja siihen sairastuminen ovat verrattavissa holtittoman elämäntavan aiheuttamaan valtavaan lihomiseen. Ja leikkauksen jälkeen sama lihominen. Olipa aika lapsellista ajattelua.
Riippuvuus vaihtuu usein toiseen. Psyykkinen tuki on melko heppoista, jos sitä ei itse tajua pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos yksi lapsista sairastuu vaikka syöpään, niin kaikille lapsille pitää myös antaa kaikki avustukset, mitä tälle syöpää sairastavalle annetaan?
Ehkä kyse oli vanhemmilta saadusta rahasta,
Minä annan aina molemmille lapsille rahaa tasapuolisesti.
Lihavuus on mielenterveyden ongelma ja sitä pitäisi hoitaa sellaisena. Kun on pakko syödä tai juoda ahdistukseen, pitää hoitaa ahdistusta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan nyt 9/9 miten syöpä, ja siihen sairastuminen ovat verrattavissa holtittoman elämäntavan aiheuttamaan valtavaan lihomiseen. Ja leikkauksen jälkeen sama lihominen. Olipa aika lapsellista ajattelua.
Tuolloin on ihan kyse mielenterveyden ongelmista, mitkä voivat johtua esimerkiksi lapsuuden traumoista tai vastaavista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kyse oli vanhemmilta saadusta rahasta,
Minä annan aina molemmille lapsille rahaa tasapuolisesti.
Siis silloinkin, kun he ovat aikuisia?
Vierailija kirjoitti:
Mun serkku kävi samaisessa leikkauksessa ja söi itsensä lihavammaksi kuin ennen leikkausta. Ja yhteiskunnan maksama leikkaus.
Vastuullinen terveydenhuolto kyllä seuloo jo pelkillä laboratoriotesteillä sekä asiantuntijoiden konsultoinnilla ne, joille Lihavuusleikkaus ei sovi. Lihavuusleikkaus ei ole oikotie onneen. Se on vain apuväline siinä missä silmälasit tai kuulolaite. Nekin voi rikkoa jos ei noudata annettuja ohjeita.
Hyvä, että yritti.
Kysymyksessä ei olleet yhteiskunnan varat, kunnioitan🙏