Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa olla mökillä etätöissä

Ihana kevät
24.04.2020 |

Herään aamulla lintujen viserrykseen, istun aamiaisella terassillani ja ei tarvitse kiiruhtaa minnekään.
Päivällä työt keskeyttää naapuri kutsumalla kahville pihallensa, on melkein aina leiponutkin tuoretta pullaa. Iltapäivällä väärään puutarhassa ja iltaisin lueskelen kunnes uni tulee.

Niin rauhallista ja mukavaa. Mua ei haittaa vaikka tätä jatkuisi pidempäänkin.
Pakko käydä kotona vain joka toinen viikko vilkaisemassa, onko kaikki ok ja postia tullut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on! Ollaan boyfrendin kanssa harrastettu anaalisexiä ja paikat nyt hellinä.

Dinc

Vierailija
2/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ollut jo pari viikkoa mökillä etätöissä, tuntuu lomalta👍

Sitä kylläkin ihmettelen, että olen saanut erittäin hyvää tulosta aikaan, ehkä johtuu siitä, että rauhassa tehdä eikä mikään stressaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdit siis sinne koronaa levittämään välittämättä siitä mitä viranomaiset sanovat mökille menosta. Jopa pääministeri televisiossa sanoi että nyt ei ole oikea aika mennä mökille. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? Kun tartutat virusta mökkipaikkakunnalla, saatat olla vastuussa monen paikkakuntalaisen kuolemasta.

Vierailija
4/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikon etätöissä mökillä, mutta sitten se alkoi maistumaan liikaa työpaikalta. Lähdin sitten takaisin 15 neliöiseen keittiökaappiini Helsingin keskustassa nauttimaan elämästä.

Vierailija
5/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin eilen Teams-palaverissa parvekkeellani 2 h t-paidassa. Tuli lievä auringonpolttama kasvoihin, kun en tajunnut, että surinko oli jo niin voimakas. Mutta erittäin ok kyllä tämä etätyö.

Vierailija
6/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdit siis sinne koronaa levittämään välittämättä siitä mitä viranomaiset sanovat mökille menosta. Jopa pääministeri televisiossa sanoi että nyt ei ole oikea aika mennä mökille. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? Kun tartutat virusta mökkipaikkakunnalla, saatat olla vastuussa monen paikkakuntalaisen kuolemasta.

Taas tätä samaa jargonia.

Vierailija
7/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ollut jo pari viikkoa mökillä etätöissä, tuntuu lomalta👍

Sitä kylläkin ihmettelen, että olen saanut erittäin hyvää tulosta aikaan, ehkä johtuu siitä, että rauhassa tehdä eikä mikään stressaa.

Mä lisään....mökkihän voi sijaita lähelläkin, mulla 30km matkaa ;D

Vierailija
8/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, että joku tulee huutamaan tietämättä sen tarkemmin olosuhteista.

Mökkini on Helsingissä Kumpulan siirtolapuutarhassa. Itse asun Etelä-Haagassa.

Ihania mökkipäiviä kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme