Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronaepidemian vaikutus: SUOMALAISET OVAT TERVEEMPIÄ! Yksityisiä lääkäriasemia suljettu asiakaspulan takia.

Onpa vahinko
24.04.2020 |

Moni on ainakin lyhentänyt aukioloaikaansa, kun potilaita ei riitä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis alettu ottamaan vitameenejä, näitä on paljon esim hedelmämehuissa

Vierailija
2/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksen mukaan 60-70% terveyskeskuskäynneistä on turhia, pikkuvaivoja tai luulosairautta joihin ei lääkäriä olisi tarvittu. Nämä ovat nyt poistuneet kuormittamasta järjestelmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset käyvät lääkärillä varmuuden vuoksi, saadakseen vahvistuksen sille, että ovat terveitä eli suurin osa turhaan. He ovat nyt jättäneet vastaanotot väliin.

Vierailija
4/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmiset vihdoin pesee käsiään niin myös muut infektiot ei pääse leviämään. Normaalistihan täällä on kaikenlaisia flunssia, influenssia, vatsatauteja, bakteeritauteja (esim mykoplasma) jatkuvasti, ja osalla noista tulee terveydenhuoltoa vaativia oireita. 

Vierailija
5/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sitten ovat tietysti kroonikot, joiden henkeä perussairaus ei suoranaisesti uhkaa, kontrollit siirretään coronan pelossa. Olen itse jättänyt nyt hyvässä tasapainossa olevan kilpirauhasen kontrollin väliin.

Vierailija
6/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleisuuskaan ei ole koronan takia kasvanut. Se on pienempi kuin vastaavana ajanjaksona viime vuonna.

Vierailija
7/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla yksityislääkäriasemilla on myös vaihdettu vastaanotot etävastaanotoiksi. Itsekin olin puhelinvastaanotolla viime viikolla. Kyseessä diabetekseen liittyvä käynti joka kyllä hoitui näinkin. Syksyllä pääsen ehkä normivastaanotolle.

Vierailija
8/8 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan koronasta selvitään, vastaanotot täyttyvät kaikkien hoitamattomien ja diagnosoimattomien ongelmien vuoksi.